Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (759/765) > >>

youBy:
Nie wiem, co to jest asercja. Nie wiem, skąd ona się tam wzięła. Nie wiem, po co ją ktoś tam dodał - tym bardziej, że nie ma jej np. w PFVa, PF i PF1. Dla dokładnie równych PH i PL funkcja ma zwracać 0 i to się stanie samoistnie, bo sigma będzie 0.

Czarodziej:
Chodzi mi o funkcję assert() z assert.h, konkretnie jest użyta tu: https://github.com/Milek7/maszyna/blob/sim/McZapkie/hamulce.cpp#L121, faktycznie, dla równych wartosci powinno zwrócić 0. Chcesz, żebym to usunął i otworzył PR?
--
Po rozmowie na Mattermost, zmiana tu: https://github.com/Milek7/maszyna/pull/20/files

mac310:
Czy jest taka możliwość, żeby było wiadomo kiedy jest coś nadawane/odbierane przez radio? Gdyby tak było i udało się wyprowadzić to na jakimś bicie po uart to można byłoby tym załączać diodę na radmorze. W ogóle fajnie byłoby kilka rzeczy dotyczących radiotelefonu uwzględnić w komunikacji uart, o których już dawno pisałem.

youBy:
Od jakiegoś czasu jest animowana lampka odbioru w Kolibrze, która się świeci podczas odgrywania dźwięku. Można by ją do tego wykorzystać.

mac310:

--- Cytat: youBy w 08 Sierpnia 2022, 19:20:44 ---Od jakiegoś czasu jest animowana lampka odbioru w Kolibrze, która się świeci podczas odgrywania dźwięku. Można by ją do tego wykorzystać.

--- Koniec cytatu ---
Jestem za. Można liczyć na taki ficzer? Parę rzeczy dotyczących obsługi radiotelefonu nadal wisi nieruszone ale rozumiem, że jest teraz deficyt programistów i tylko Ty to ogarniasz. Nie naciskam zatem, choć byłoby fajnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod