Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (758/765) > >>

EP08_015:
Prosze o to log. W zadnym wagonie tego skladu nie moge sie zaladowac. Kamera laduje gdzies w debicy a my startujemy w sandomierzu.

Stele:
No i masz humanctrlvehicle b7nopuvz_8478074-8 init default physic values for b7nopuvz_8478074-8#12, [168ar]. Gryzie się numer wagonu. Nie wiem jak to miało działać, ale jedno nie równa się drugiemu.

hanys:
Co do filmiku, trzeba się trochę wysilić i autor odpisał na jednym klmentarzu, że było z górki i jechał [dop.]  jak ze składem  2 tyś ton. Także tego.

Edit:
Miejscami autor napisał o promilu 8,5, więc filmik nie odwierciedla zamierzonych testow.

Turbokibel:
Komentarz został dodany 6h temu, ja napisałem post o 12.

Czarodziej:
Dzień dobry. Grzebię ostatnio trochę w kodzie, mam wyciągniętą gałąź "sim" Milka i chyba znalazłem babola w hamulce.cpp. Funkcja PFVd ma asercję PH != PL i mi się na tym wywala exe w scenariuszu l053_wieczór. Dzieje się tak, bo:

* Funkcja jest wołana z funkcji TMHZ_EN57::GetPF, w wariancie PL = 0
* W tym scenariuszu pociąg tła EN57-1376'19 dojeżdża na stację końcową i się gasi
* Po pewnym czasie powietrze ucieka z układu, PH = 0 i łapie mi się na asercję
* Nie dzieje się tak, gdy tym pociągiem się jedzie (kod nigdy nie wchodzi do funkcji PFVd
* Nie udało mi się tego powtórzyć tym składem na TDW związku z tym:

* Czy jest ktoś w stanie powtórzyć to na exe z paczki lub ostatnim developerskim?
* Czy ten EN57 jest poprawnie dodany w scenariuszu?
* Co daje ta asercja i czy jest w ogóle potrzebna?
* Porównywanie floatów przez operator "==" jest mocno dyskusyjne

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod