Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (754/765) > >>

Sliwa1946:

--- Cytat: mac310 w 07 Stycznia 2022, 10:37:11 ---Mam dodatkowe pliki .dll i shadery ale żadne exe od @Milek7 się nie uruchamia. W pliku errors.txt mam tylko tyle:

--- Kod: ---EU07.EXE EU07 (cmake), 62f1374 (committed at 2022-01-06 18:21:13 +0100)
Bad init: failed to create glfw window
--- Koniec kodu ---

--- Koniec cytatu ---
Mi pomogło zastąpienie pliku glfw3.dll jakimś nowszym, oraz pomogło przywrócenie ustawień domyślnych i skonfigurowanie ich. Więc może najpierw spróbuj przywrócić ustawienia do domyślnych.

mac310:
Mam, problemem był wpis w eu07.ini

--- Kod: ---gfx.usegles yes
--- Koniec kodu ---
Nie pamiętam co on robi ale w ustawieniach startera go raczej nie ma więc miałem to wpisane ręcznie do pliku.
Po przestawieniu na "no" exe działa. Zobaczymy co tam nowego ale jak widzę w kwestii UART nic się jeszcze nie zmieniło :(

KibelAtomowy:
@mac310

gfx.usegles chyba powinno być jednak na yes

Jeśli czytałeś wszystkie posty z tematu o Angle być może ustawiłeś sobie backend Vulkan

gfx.angleplatform vulkan

Wtedy też możesz mieć ten błąd - na moim intelu grafikopodobnym tak było. Pomogło wywalenie tego wpisu.



mac310:
gfx.angleplatform w ogóle nie mam w eu07.ini i jedynie wyłączenie gfx.usegles pozwala uruchomić exe Milka. Na exe @tmj było to włączone i działało więc nie wiem w czym problem.

KibelAtomowy:
Wygląda na to, że bezchmurne niebo już jakby działa, ale nie z poziomu startera - trzeba z poziomu symulatora przestawić w oknie czas i środowisko wartość zachmurzenie i opady z 0 na 0 i rzeczywiście widać teraz piękne, bezchmurne niebo. Wcześniej pierwsze 5 pozycji było szare.

Exe #20220106.3 vigilance light logic fix

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod