Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (745/765) > >>

mac310:
To niedobrze. Zauważyłem, że bez włączenia trybu debug nie mogę się przysunąć bliżej do szyby, a to mi potrzebne przy pulpicie. Mam wrażenie, że kiedyś można było ruszać się bardziej. Z debugiem mogę się dowolnie przesuwać no ale jak widać nie wszystko wtedy działa.

youBy:
Zawsze granice możesz sobie zmienić samodzielnie w mmd.

mac310:

--- Cytat: youBy w 31 Lipca 2021, 19:27:08 ---Zawsze granice możesz sobie zmienić samodzielnie w mmd.

--- Koniec cytatu ---
Tak robię ale zauważyłem, że mimo tego, że ustawiłem

--- Kod: ---driver1pos:
-0.82 3.06 6.47
driver1sitpos:
-0.82 3.06 6.47
--- Koniec kodu ---
to bez trybu debug nie przysuwa się tak blisko jak po jego włączeniu.
Chyba, że jeszcze w innym miejscu coś można ustawić.

youBy:
Linijkę wyżej masz granice obszaru, po którym można chodzić. Jeśli go nie powiększysz, to w pierwszej klatce symulator cofnie kamerę do tych ograniczeń.
Osobiście uważam, że przysuwanie kamery do szyby to półśrodek - lepiej mieć kamerę na wysokości szyi/oczu i dobrać kąt patrzenia do wielkości ekranu. Lepsze wrażenia, bardziej rzeczywiste. Lepiej się też ocenia odległość czy widzi cyferki na wskaźnikach.

mac310:
To tego nie wiedziałem. Muszę poeksperymentować. Przesunięcie kamery było najprostsze i dlatego z tego korzystałem.
Czyli zostawiłbym ustawienia domyślne w położeniu kamery, a w innym miejscu zmienić kąt patrzenia. Ciekawa opcja ale niestety nie znam większości parametrów i składni wykorzystywanej w plikach konfiguracyjnych.
Pogrzebałem w tych granicach obszaru i rzeczywiście udało się go powiększyć, choć nie powiem, żeby dokumentacja była czytelna. Szukałem opisu co się kryje pod wartościami dla cabXdefinition na https://wiki.eu07.pl/index.php/Plik_multimedi%C3%B3w_(mmd)#Cabdefinition ale nic tam nie znalazłem i działałem eksperymentalnie po omacku ale się udało.
Nie rozumiem jednak nadal możliwości dobrania kąta patrzenia, o którym wspomniałeś. Jeśli masz na myśli driverXangle to jak widzę pozwala to na ruchy kamerą/głową co jednak i tak nie zmieni faktu, że elementy pulpitu będą ekranie, a mi chodzi o to, żeby je usunąć. Efekt powinien być taki, że ekran ma pokazywać okno, a nie okoliczne fragmenty pulpitu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod