Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (723/765) > >>

Joachimowicz:
Mimo braku trainmana w eu07.ini, maszyna zachowuje się tak jakby ten wpis był. Docisnąłem się do składu a hak i węże same się połączyły.

tmj:
Pan ustawiacz jest zalaczony domyslnie, gdyz zazwyczaj jest obecny na pekape. Dokonanie wpisu do ini pozwala na jego wylaczenie, jesli ktos ma taki kaprys.

Joachimowicz:
Przełączenie trybu z uproszczony shaderowy na pełny powoduje problem opisany w tym poście.

AIR:
Mam prośbę o zrobienia możliwości obrotu traw wielkopowierzchniowych w trzech osiach, aby można było je "pochylać".
Teraz praktycznie nie da się ich układać na stokach, pagórkach, rowach itp.

tmj:

--- Cytat: Joachimowicz w 14 Marca 2021, 12:09:18 ---Przełączenie trybu z uproszczony shaderowy na pełny powoduje problem opisany w tym poście.

--- Koniec cytatu ---
Czy moglbys wrzucic log z ladowania td z ustawieniami ktore sprawiaja problem? Nie uzywam startera wiec nie wiem co wylacza/zalacza sobie w tych trybach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod