Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Hubertnator23:
A spróbuj zmienić w ini:
--- Kod: --- gfx.shadergamma
--- Koniec kodu ---
na "no". U Milka jest podwójna gamma, przez co noce są tak jasne.
yrek150:
Nie miałem tego wpisu w ini wogóle, ale dzisiaj pobrałem najnowsze exe Milka z gałęzi sim, i noce teraz są ok (wpis i tak dodałem, więc w sumie nie wiem czy to ten wpis czy exe)
Joachimowicz:
Problem z czarnymi krawędziami narasta. Wraz ze zmianą pory roku, pojawił się problem na szynach.
Lipek:
W raz z ostatnim EXE przestała działać opcja próby szczelności tj. nawet po włączeniu trybu PS, hamulec hamuje tak jak hamuje w trybie normalnej pracy. Testowane na ELFie i Impulsie.
tmj:
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, postprocesy i korekta gammy w szaderowym exe nie powinny sie kopac po kostkach
- poprawka, uruchamianie pojazdow z napedem spalinowym powinno funkcjonowac nie tylko na kartoflach
- poprawka, pojazdy w trybie manewrowym z przypisanym rozkladem nie powinny wzorowac sie na politykach i dzialac bez zadnego trybu
- eksperymentalnie, okienko pomocnika powinno sensowniej dobierac informacje o zblizajacych sie ograniczeniach
- dobra zmiana, tryb edytora przy aktywacji nie przestawia kamery tam, gdzie mu sie to podoba
- funkcjonalnosc, zawartosc listy zdarzen na panelu F12 moze byc filtrowana na podstawie wpisanego w pole wyszukiwania tekstu
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej