Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (722/765) > >>

Hubertnator23:
A spróbuj zmienić w ini:

--- Kod: --- gfx.shadergamma
--- Koniec kodu ---
na "no". U Milka jest podwójna gamma, przez co noce są tak jasne.

yrek150:
Nie miałem tego wpisu w ini wogóle, ale dzisiaj pobrałem najnowsze exe Milka z gałęzi sim, i noce teraz są ok (wpis i tak dodałem, więc w sumie nie wiem czy to ten wpis czy exe)

Joachimowicz:
Problem z czarnymi krawędziami narasta. Wraz ze zmianą pory roku, pojawił się problem na szynach.

Lipek:
W raz z ostatnim EXE przestała działać opcja próby szczelności tj. nawet po włączeniu trybu PS, hamulec hamuje tak jak hamuje w trybie normalnej pracy. Testowane na ELFie i Impulsie.

tmj:
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, postprocesy i korekta gammy w szaderowym exe nie powinny sie kopac po kostkach

- poprawka, uruchamianie pojazdow z napedem spalinowym powinno funkcjonowac nie tylko na kartoflach

- poprawka, pojazdy w trybie manewrowym z przypisanym rozkladem nie powinny wzorowac sie na politykach i dzialac bez zadnego trybu

- eksperymentalnie, okienko pomocnika powinno sensowniej dobierac informacje o zblizajacych sie ograniczeniach

- dobra zmiana, tryb edytora przy aktywacji nie przestawia kamery tam, gdzie mu sie to podoba

- funkcjonalnosc, zawartosc listy zdarzen na panelu F12 moze byc filtrowana na podstawie wpisanego w pole wyszukiwania tekstu

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod