Szansa na pewno jest wieksza jesli taki request zawiera dokladny opis jak krok po kroku takie uruchamianie mialoby wygladac. Jaka sekwencja, hebelki od czego, lampki od czego?
Proszę bardzo:
(z numerkami kroki wykonywane przez
użytkownika maszynistę, pod spodem > co się dzieje na lokomotywie)
Załączenie ogrzewania:
1. Przestawienie przełącznika ogrzewania na pozycję wyższą niż 0 (powinno się na 1).
> zadziałanie przekaźnika różnicowego ogrzewania, zapalenie lampki przekaźnika różnicowego ogrzewania na pulpicie
> załączenie przekaźnika czasowego blokującego załączenie styczników ogrzewania. Czas opóźnienia ~15 sekund
> wzrost obrotów silnika do odpowiadających 7 pozycji, jeżeli nastawnik jest na niższej2. Przełączenie hebelka impulsowego "odblokowanie przekaźnika ogrzewania"
> odblok przekaźnika, zgaśnięcie lampki
> jeżeli spełnione są równocześnie warunki: odblokowany przekaźnik różnicowy, odblokowany przekaźnik czasowy, przełącznik ogrzewania na pozycji 1-5 - następuje załączenie styczników ogrzewania, zapalenie lampki ogrzewania na pulpicie i wskazanie napięcia ogrzewania na woltomierzu.3. Wybór żądanej pozycji ogrzewania (1-5)
Wyłączenie ogrzewania:
1. Przestawienie przełącznika ogrzewania na pozycję 0
> lokomotywa wraca do stanu wyjściowego - rozłączenie styczników ogrzewania, "reset" przekaźnika czasowego, przywrócenie normalnego sterowania obrotami
Dotyczy SU45 i 46 - układy ogrzewania są na obu maszynach takie same.
Ponadto przy załączonym ogrzewaniu, aby częściowo zniwelować wpływ wyższych obrotów na pierwszych pozycjach nastawnika,
na pierwszych czterech pozycjach jazdy w obwód wzbudzenia prądnicy głównej są włączane dodatkowe opory. Przepraszam, pomyliło mi się z jazdą na jednym wózku (tj. przy odłączonym jednym wentylatorze). Dla ogrzewania zmiana jest tylko na SU46 - dodatkowy opór na pozycji "S" (pomiędzy "W" a pierwszą, przy wyłączonym grzaniu jest taka sama jak pierwsza)