Autor Wątek:  Maszynowy Warszat  (Przeczytany 34405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Maszynowy Warszat
« dnia: 15 Maja 2017, 07:49:01 »
W trakcie prac:

Projekt 425Wa + Projekt C462W + Projekt R462W + Projekt B553W http://eu07.pl/userfiles/24710/priv-eaos.jpg
A9nouz 57 51 19-78 135-0 140A + B10nouz 57 51 20-78 665-3 141A + Adnu 50 51 19-08 095-8 140A
EN57AL-1542 + EN57AL-1230 + EN57ALc-1785 + EN57ALc-2207 + EN57ALd-2219
B10ou 51 51 20-70 086-6 111Ap
Projekt 120A
Kryptonim EL16
ET22-222 + Poprawiona ET22-910 + ET22-1034-5281
EN76-005 + EN76-040 + EN76-037
201Eo-005 + 201Eo-010
LT Pack
EP07P-2004
111Arow III & IV
609A Hist + 612A

Oczekujące na pojawienie się w kolejnej wersji:

113A Hist Pack
113A Pack
412Z & 424Z Pack
EN57-1774
EN57-889
Projekt 209C
Bcdu 51 51 59-30 012-5 110Ac
Poprawiona tekstura 58 51 59-10 127-8 Bco
WRo 50 51 88-70 122-9 113A
Wnętrze 304C
110Aa Złom
EN96-004
ED72-009

Znajdujące się w aktualnej paczce:

Pasażerowie Lowpoly EN57
Eanos 31 51 5375 123-7 445W + Eanos 31 51 5375 135-1 445W
B10nou 57 51 20-78 313-0 141A + B10ou 50 51 20-78 701-3 111Ah
A9oy 50 51 19-00 275-4 112Ag + A9ouy 50 51 19-10 117-6 112Ag
A9oy 50 51 19-00 258-0 112Ag + A9ouy 50 51 19-08 171-7 112Ag
A9ou 51 51 19-70 640-3 112A
EU07-499
EP09-011
Br 50 51 29-08 013-9 111A + Bdnu 50 51 20-08 692-9 141A
B10nou 50 51 20-08 655-6 111Ay
92 51 3630 278-1 + ST43-R004 + 92 51 3630 277-3 + 060DA-2335
Bc 58 51 59-40 069-6 110Ab + Bc 52 51 59-80 366-3 110Ab + Bco 58 51 59-10 127-8 110Ab
ST43-171 + ST43-229
A9ou 51 51 19-70 511-6 112Ag + A9ouy 50 51 19-08 172-5 112Ag
EP07-1056
ET41-153
Adnu 50 51 19-00 189-7 112Ag + Adu 50 51 19-00 131-9 112Ag
A9ou 51 51 19-70 002-6'16 + A9ou 51 51 19-70 002-6'143
B16mnopux 50 51 26-08 014-0 G88
B10nou 50 51 20-00 548-1 111Aw
Bdn 50 51 20-00 553-1 111Aw
Bdnu 50 51 21-00 549-9 111Aw
SM42-820
AB9nou 51 51 39-70 003-0 112At
ABdnu 51 51 39-70 012-1 112At
50 51 84-18 007-1 B9pv
SM42-2625
Bdnu 51 51 20-71 090-7 111Aw
Adnu 51 51 19 70 685-8 112Am
Bcdu 51 51 59-70 042-3 110Ac
Ad 51 51 19-80 527-0 + Bdu-x 50 51 20-78 063-8 PKP '88
Adu 51 51 19-70 258-4 + Bdu 50 51 20-78 503-3 PKP '94
EN57-2041 + EN57-2045 + EN57-2067 + EN57-3001
50 51 20-78 558-7 Bdu + 51 51 19-70 552-0 Adu
BD4osuv 57 51 82-78 020-6 609Ar
B9cou 51 51 59-70 025-8 110Ac
Bdhpumn 50 51 26-08 043-9 G88
Bdhpumn 50 51 26-08 044-7 G88
Res 31 51 3947 619-8 424Z
Simms 31 51 4644 040-1 425S
Smms 31 51 4705 010-0 426Z
B10nouz 50 51 20-78 629-6 111Ay
A9nou 51 51 19-70 646-0 & A9nouz 51 51 19-70 686-6 112A + wnętrze
A9ou 50 51 19-08 008-1 112A TLK + wnętrze
Bdnu 51 51 20-71 081-6 111Aw PKP PR
Eaos 84 51 5345 741-9 408W ECCO Rail
Rs 33 51 3909 684-6 412Z Trakcja S.A.
Eas 83 51 5977 883-5 401W Protor
Shmms 84 51 4764 062-5 455Za
Sieciowy 10-1416 111A
ST45-02 + Lowpoly
ET22-1034-5281
Poprawki do ET41
Lowpoly EP08
EP07-1012 + Low Poly
SM42-1308
ET22-753
ST43-189
ET22-910
EU07-121
3E/1-001
3E-001
3E-004
EU06-17
Eanos 31 51 5375 247-4 445W
Eaos 84 51 5348 404-1 408W
Eaos-x 31 51 5361 541-6 412W
Azdu 50 51 19-08 156-8 112Ag
Dostosowanie 409Va @CTL
Poprawione znaki drogowe
Bdhpumn - wnętrze po NG
EU07-167 + EU07-468
EN57-840 v1
SP45-180
EU07-082
SM42-550

==================

Cześć! W tym wątku będę prezentował moją twórczość będącą na warsztacie.

Na początku zaprezentuję wagon typu 111Aw (Bdnu 51 51 20-71 081-6) przydzielony do krakowskiego oddziału. PKP PR
Wagon został zmodernizowany razem z innymi 111A i 112A w ramach programu SPOT.

Do opracowania wykorzystałem teksturę wagonu z ogrzewaniem nawiewowym pochodzącą z devkitu.

Co jeszcze pozostało mi do opracowania?

- tekstury drzwi, ścian czołowych oraz dachu
- dodanie cienia pod tablicę relacyjną
- wyposażenie pod pudłem oraz wózki, jeśli materiały pozwolą

Co będzie trzeba zmodyfikować w zewnętrznym modelu?

- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe
- wagon ma inny kształt okna WC

Co będzie trzeba zmodyfikować we wnętrzu? (będzie też potrzebna kolejna tekstura wnętrza)

- okna z zaokrąglonymi narożnikami
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)
- drzwi czołowe pomalowane na czerwono
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2019, 16:52:36 wysłana przez DieselPower »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 3508
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 408
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Maja 2017, 09:14:23 »
Jak pobierzesz paczkę deweloperską, to tam są dodatkowe pliki T3d. Z podwoziem i różną ilością uchwytów promowych. Za pomocą tego typu wpisów możesz złożyć model pudła zewnętrznego na miarę. include dynamic\pkp\11xa_v2\11Xa.t3d end
include dynamic\pkp\11xa_v2\4ANc.t3d end
include dynamic\pkp\11xa_v2\podwozie_n.t3d end
include dynamic\pkp\11xa_v2\4_uchwyty.t3d end
W tym wypadku masz wagon, z wózkami 4ANc, podwoziem z ogrzewaniem nawiewowym i 4 uchwytami promowymi. Taki komplet masz gotowy w pliku t3d o nazwie 11xan.t3d w paczce deweloperskiej wagonu. http://eu07.pl/userfiles/23180/111au_ic_250417.7z
« Ostatnia zmiana: 15 Maja 2017, 09:16:22 wysłana przez matek123 »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 7186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 921
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Maja 2017, 12:17:14 »
W domu przesunę na warsztat. W pracy mi coś przeglądarka zgłupiała i nie rozwija menu na żadnej stronie.

Po pierwsze cieszę się, że ktoś dłubie wagoniki. :)
Masz jakieś zdjęcie okna od środka na teksturę i tapicerki fotela? Jaki to ma kolor laminatów, kształt sufitu w przedziale i na korytarzu?
Do nawiewki jest odrobinę więcej modyfikacji wnętrza wymagane. Usuniecie grzejnika spod foteli, dodanie pod oknem i na korytarzu na środku wagonu. Może nie od ręki, bo trzeba symka pod patcha skończyć dostosowywać i go składać, ale zrobię. Za modyfikacje tekstury będę niezmiernie wdzięczny.
Mój kanał youtube

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Maja 2017, 17:43:44 »
Zebrałem materiały w jedno archiwum, zdjęcia pochodzą z tego wątku - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28281.0.html.
Paczka: http://eu07.pl/userfiles/24710/foto-111A_SPOT_Wnetrze.7z

Myślę, że niedługo powinienem skończyć tekstury zewnętrzne. Może też uda mi się zmodyfikować teksturę wnętrza dla tego wagonu poza samymi siedzeniami.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Maja 2017, 17:04:06 »
Skończyłem tworzenie tekstur zewnętrznych jak i wewnętrznych. Nie widzę większych niedoróbek, może później i tak coś znajdzie się do poprawy. Teraz wagon wymaga tylko przeróbek modelarskich, tekstury prześlę na PW.

Zaktualizowałem też listę niezbędnych modyfikacji.

Model zewnętrzny:
- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe (ten konkretny wagon ma tylko jeden wywietrznik z prawej strony patrząc od strony korytarza - wyw.jpg)
- nowe gniazda UIC558 (uic558.jpg)

Wnętrze:
- przebudowa pod ogrzewanie nawiewowe
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1957
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Maja 2017, 17:34:11 »
Widzę, że kolega ma wysokie okna, tak jak w mojej teksturze. W wysokich oknach jest jeden problem. We wnętrzu trzeba podnieść o kilkanaście cm ściankę obudowy prowadnic na zasłony.
Emerytowany teksturowiec i menager.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Maja 2017, 20:37:29 »
Faktycznie jest z tym problem. Czyli to będzie kolejny element do dostosowania? Tak dostosowane elementy można by było później zastosować w innych wagonach.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 7186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 921
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Maja 2017, 10:17:02 »
Ładne gniazdo UIC tego typu mam zrobione dla Traxxa, wiec będzie to kwestia wydzielenia go do osobnego t3d i przygotowania dwóch wariantów klocków.
Resztę modyfikacji modelu zewnętrznego masz gotową. Kwestia sklejenia dobrych klocków z osobnych t3d paczki deweloperskiej. Ktoś już ci to opisywał. Wywietrzniki są razem z podwoziem, bo 111a zawsze mają taki sam układ dla elektryka/nawiewki niezależnie od podtypu wg moich informacji.

Za wnętrza: nawiewne okna niskie, nawiewne okna wysokie (Diesel), elektryczne okna wysokie Patryk) biorę się jak tylko ogarnę paczkę. Do miesiąca będziecie to mieć.
Mój kanał youtube

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Maja 2017, 20:42:35 »
Czas na małe zapowiedzi. 753 jest już na ukończeniu, pozostały już tylko detale. Prace nad drugim (ale za to wyjątkowym) bykiem już są rozpoczęte.

Offline MR6

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1651
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 342
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #9 dnia: 30 Maja 2017, 20:45:06 »
Swietna robota. Jak chcesz to mam materiał na ciekawego byka więc chętnie ci go dam jeśli chcesz.
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2017, 20:46:41 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Online RoboBatman

  • Betatester
  • Wiadomości: 1036
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 177
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #10 dnia: 30 Maja 2017, 21:28:11 »
Byk o numerze 910 jako, że jest to jedyny egzemplarz w takim malowaniu, brzmi ciekawie i interesująco i na pewno będzie wartościową teksturą w MaSzynie.. Będzie co testować:) Zielonym bykiem społeczność MaSzynowa też nie pogardzi.
---------------------------
/Zbieram kody REV-szczegóły w wątku na forum.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 8768
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 362
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #11 dnia: 30 Maja 2017, 22:05:22 »
Byka 753 zrobił też @szogun, ale oficjalnie nie wyszedł.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Maja 2017, 23:00:14 »
Już go znalazłem:
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=24738.0;attach=71516;image

Jakie jest stanowisko autora? Czy kiedykolwiek zostanie opublikowany?
ET22-753 na zdjęciach nie oznacza, że koniecznie z nich musi powstać ten numer. Mogę wykorzystać gotową teksturę do wykonania jakiegoś ciekawszego egzemplarza.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Czerwca 2017, 12:29:21 »
Dzisiaj prezentuję 3E/1-001 DBSRP, za jakiś czas będzie ukończona.

Na razie jest tylko jeden problem w starterze - zamiast 3E/1-001 wyświetla 3E/1-1001.

Offline MR6

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1651
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 342
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #14 dnia: 19 Czerwca 2017, 12:42:22 »
Pokaż swój wpis textures.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Czerwca 2017, 19:39:02 »
Mam jeden problem z 408W - z jednej strony czoło jest w porządku, drugie ma inny odcień. Po przejechaniu na drugą stronę TD jest na odwrót. Czy to będzie miało związek z oświetleniem? Jak przyłożę fragmenty boku do czoła to odcienie pasują. Czy można ustawić takie światło, żeby obiekty z każdej strony były oświetlone tak samo?

Offline Semafor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 46
  • Bawię się sceneriami.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #16 dnia: 20 Czerwca 2017, 19:45:02 »
To wygląda po prostu jak pobrudzone. Podobne rzeczy widać nawet na ścianach bocznych na screenach. Tylko w mniejszym stopniu.
Dawniej "Warszawa Centralna".

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5853
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 368
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #17 dnia: 20 Czerwca 2017, 20:02:17 »
To ma związek ze światłem. Ja gdzieś wstawiałem screeny jak można manipulować światłem na scenerii w zależności od czasu. Na C++ istnieje możliwość przesunięcia godziny co 5 minut. Jeśli na układzie masz jednakową barwę i odcień... to jest dobrze.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2750
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1114
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #18 dnia: 20 Czerwca 2017, 22:50:02 »
Czy można ustawić takie światło, żeby obiekty z każdej strony były oświetlone tak samo?
Na ta chwile nie -- swiatlo jest ustawiane na podstawie godziny i dnia roku zdefiniowanych w pliku .ini/.scn, i wspolrzednych geograficznych ktore sa obecnie na sztywno ustawione na wartosc odpowiadajaca centrum Polski. Ustawienie godziny na 12-13 i daty na czerwiec/lipiec ustawia slonce na tyle wysoko, ze swiatlo jest dosc jednolite, ale minimalne roznice ciagle beda obecne.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Lipca 2017, 14:41:58 »
Aktualnie pracuję nad EP07-1012 (a przy okazji lowpoly dla pozostałych budyni 4E). Zostało tylko wycięcie okien w pozostałych kabinach oraz dostosowanie tekstury wnętrza LP. Jeszce przydałoby się wymienić fotele na budyniowe, choć jak dla mnie do LP wystarczą te, co są.

Offline MR6

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1651
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 342
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #20 dnia: 07 Lipca 2017, 18:38:49 »
Zajmujesz się tym et21-488 jeszcze?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #21 dnia: 07 Lipca 2017, 19:55:10 »
Wysłałem Ci PW już jakiś czas temu. Jak ktoś chce, to może ją zrobić.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #22 dnia: 06 Sierpnia 2017, 00:06:58 »
Czy ktoś mógłby poprawić lub podesłać pliki spota? Człony ra i rb mają większy wyświetlacz na czole oraz dwa dodatkowe na burtach, człon s ma wyświetlacze w innych miejscach + trzeba poprawić mapowanie elementów na dachu. Bez tego nie mogę ruszyć ze spotami, najpierw pojawią się tekstury 2041 a dopiero później wnętrze LP.

W międzyczasie rozwija się projekt 445W. Coś prostego, żeby nauczyć się władać maxem 2018. Sam wagon jest łatwy do rozpoznania: http://www.wgk.cal.pl/data/media/202/Eanos1.jpg Wagony były produkowane przez Tabor Szynowy Opole Zakład Zielona Góra dla PKP Cargo.

Co będzie potrzebne?

Obowiązkowe:
- 1 bok
- 1 czoło
- zdjęcia detali - poręcze stopnie (w tym z góry), tablice przestawcze
- zdjęcia słupków (najlepiej na dużym zoomie, pod kątem żeby wszystkie były widoczne jak tu -> http://www.wgk.cal.pl/data/media/202/445W.jpg).

Opcjonalne (nie są potrzebne, ale przyjmę je z radością):
- 2 boki
- 2 czoła
- zdjęcie tabliczki
- poglądowe zdjęcia spodu (głównie układ pneumatyczny i konstrukcja pudła - z rysunku wszystkiego nie widać)
- zdjęcia wnętrza (wystarczą nawet poglądowe od góry)
- zdjęcia tarcz SKP (chyba, że ktoś zrobił już nowe -  niezbyt zabrudzone, odblaskowe)

Potrzebny też będzie materiał na wózek 19TN, chyba że już ktoś taki zrobił (zbliżone 22TN czy 25TN). Wtedy będzie można go wstawić bez mozolnego dłubania (potrzebne pliki z 3DS z teksturą). Czy warto robić wersję na 2 boki i 2 czoła? Najczęściej na zdjęciach jest tylko jeden bok, materiały z czołem to 1% całości. Dwa boki i dwa czoła to już rzadkość.


Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 8768
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 362
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #23 dnia: 06 Sierpnia 2017, 01:56:49 »
Mogę podesłać maxy to nie problem. Tarcze skp robiłem pod traxxa, zatem jak to takie same, to śmiało możesz je wykorzystać.
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2017, 02:00:24 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #24 dnia: 08 Sierpnia 2017, 22:02:35 »
Potrzebny też będzie podgląd na instalację pneumatyczną, tymczasowo pochodzi ona z innego wagonu. Na bazie tego, co mam ciężko cokolwiek zrobić.

Na zachętę gotowy model czeka na dobre zdjęcia.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 8768
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 362
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #25 dnia: 08 Sierpnia 2017, 22:08:09 »
Jutro podeślę na PW te maxy.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #26 dnia: 16 Sierpnia 2017, 16:56:24 »
Tak się aktualnie prezentuje mój 445W. Najpierw wszystko oteksturuję, potem naniosę poprawki do tekstury, na końcu zajmę się prawidłowym działaniem sprzęgów i zderzaków.

@Sawi cały czas czekam na tarcze SKP od Traxxa.
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpnia 2017, 19:55:23 wysłana przez DieselPower »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 8768
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 362
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #27 dnia: 16 Sierpnia 2017, 17:00:21 »
Co do tarcz to nic nie napisałeś, że cię interesują, dlatego nie wysłałem. Wyślę na dniach. A co do moda spocika, to jest trochę więcej roboty niż na to wyglądało, bo jak zwykle wszystko wychodzi w praniu jak to bywa w życiu.
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2017, 17:04:15 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 961
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #28 dnia: 27 Sierpnia 2017, 19:41:52 »
Kontynuujemy projekt 445W_v1.

Do zrobienia zostało dodanie haków, wężyków, sprawdzenie zderzaków i zrobienie miniaturek.
Jedynie mam problem z cieniem pod wagonem, w maxie wszystko jest w porządku a w Maszynie jest tylko czarna plama.

Każde czoło i każdy bok ma osobno zmapowane detale, co pozwala na dokładne opracowanie całego wagonu. Ale niestety nie mam lepszych materiałów, żeby to wykorzystać. Do zrobienia boków skorzystałem ze zdjęć dobrej jakości autorstwa @Kudłatego z forum PTT, czoła to niestety improwizacja na bazie zdjęcia w słabej rozdzielczości znalezionego w sieci.

I do tego potrzebuję nowych materiałów, najlepiej żeby boki i czoła pochodziły z tego samego wagonu.
- minimum to jeden bok i jedno czoło
- jak będą dwa boki i jedno czoło to już lepiej
- najlepiej jakby trafiły się dwa boki i dwa czoła

Same wagony są dość charakterystyczne i łatwe do rozpoznania.

Offline Kermit

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 236
Odp: Maszynowy Warszat
« Odpowiedź #29 dnia: 27 Sierpnia 2017, 19:47:35 »
Opacity 0 dla plane z cieniem daj i powinno byc gites.