Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo v2.0 - wersja beta do testów

<< < (12/177) > >>

Mariusz1970:
Nie wiem, czy sie przyda, oryginalne druty przepisane na format windowsowy koniec wierszy:
http://eu07.pl/userfiles/23403/priv-Calkowo.rar
Mialem wyrzucic, ale sobie w ostatecznosci pomyslalem, ze a noz sie przyda.

Siecool:
@szogun: nie masz loga? Tam powinno być sprawdzanie niezajętości głowic, więc dziwne, że nie zaskoczyło.

@KrzysztofGliwice: sprawdzę, ale w orlenie otwierają się akurat automagicznie - przez event1/2 albo na początku misji, jeśli startujemy z bazy paliwowej.

@RooteK: na obecnych eventach to za dużo zachodu, wykolejnice i rozjazdy mają wspólne eventy, a że są używane w różnych sceneriach trzeba by było to robić albo na zasadzie tworzenia odrębnych inców albo od razu na wszystkich sceneriach. IMHO gra nie warta świeczki.

@Mariusz1970: dzięki, aczkolwiek i tak będę musiał jeszcze raz generować przynajmniej niektóre odcinki. Jest jakiś sposób, żeby to automatycznie skonwertować?

Stele:
Pewnie. Notatnik++ > konwertuj format znaku końca wiersza > windows > zapisz. :)

Krzysiek626:
Kiedyś zgłaszałem przy starym Całkowie. Kable teletechniczne nie wiesza się nad jezdniami i torami kolejowymi. Jeśli jest taka potrzeba przejścia na inną stronę trzeba się przekopać. W Całkowie V2 jest kilka miejsc do poprawki. Między innymi kawałek linii gdzie tory biegną pod mostem a druty nad jezdnią na moście. Kompletnie nierealne.

firleju:
Co do zasady tak, co do praktyki to już nie. Przypominam sobie przynajmniej jedno miejsce, gdzie linia teletechniczna przechodziła nad nasypem a droga przy której biegła pod wiaduktem. Niestety sama linia to już pieść dalekiej przeszłości i zdjęć tego miejsca zapewne nie ma.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod