Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Metro bałtyckie
Smok E_ustachy:
Przejazd testowy:
Wnioski: bardzo trudno trafić sobie w peron więc postuluję dodanie białych pasów na ścianach w odpowiednich miejscach. Dojeżdżasz z prędkością 80 km/h do pasa, włączasz hamulec na 8 i dojeżdżasz do końca peronu.
2. Bardzo ciekawe stacje.
Kacper9:
Jak nie potrafisz trafić w peron to nie wina scenerii, tylko Twoja; mnie wystarczyła druga pozycja hamowania ;).
Zbędne posty usuwam. | @macius5991
/// ciach ///
MaciejM:
Kilka moich uwag:
1) Sygnalizacja: poza "W16" w miejscu rozpoczęcia hamowania przydałby się również kolejny w miejscu zatrzymania czoła pociągu. Ponadto semafory nie mogą być ustawione "co stację" bo słabo wpływa to na przepustowość (różne odległości między stacjami). Urozmaićmy odrobinę to, a proponuję: semafor co 600 metrów (pięciokrotność długości pociągu 120*5), oczywiście jak wypada "w stacji" to przesunąć go do tyłu poza peron (co również zwiększy przepustowość niż stawianie go za peronem), ponadto każde przejście rozjazdowe (jak obecne krzyżowe przejścia rozjazdowe w tunelach) również powinny być osłaniane semaforem.
2) Sygnalizacja - semafory. Jeżeli przyjąć sygnalizację warszawskiej sieci metra to:
-> czerwone ciągłe: stój
-> pomarańczowe ciągłe: Vmax=40km/h, nast. semafor (?)
-> zielone ciągłe: Vmax, nast. semafor wskazuje stój lub zezwalający na jazdę
Czyli należałoby stworzyć coś na wzór dwustawnej SBL-ki (zielone - czerwone). Ponadto w metrze stosowane są wskaźniki We8, We9 (jazda bez poboru prądu), W8, W9 (ograniczenia prędkości i sierżanty) oraz W15 (inne niż standardowe ustawienie semafora).
3) Torowisko - tłuczeń w tunelu wygląda średnio :) Lepiej sprawdziłaby się tutaj tekstura jakiegoś betonu czy nawet tekstura toil.dds.
Wrażenia są świetne, high-quality april-fools content :D
Transkei:
Obecne oznakowanie to głównie moja fantazja podparta kilkoma obserwacjami na youtube, będę to jeszcze dostosowywał do polskich przepisów (czyli warszawskiego metra). Tłuczeń faktycznie nie powinien występować w tunelach i należałoby go zastąpić betonowymi podkładami, ale ten temat muszę jeszcze dokładnie przeanalizować i przemyśleć.
Aktualnie pracuję nad poprawkami wizualnymi: monitoring, nowe tablice stacyjne, dodatkowe tablice kierunkowe, nagłośnienie, itp.
MaciejM:
Jeżeli potrzebowałbyś materiałów zdjęciowych z warszawskiego metra to niestety jestem jego codziennym użytkownikiem (obie linie) i mogę zrobić komórkowej jakości zdjęcia interesujących Ciebie elementów.
Paczki zdjęć: http://eu07.pl/userfiles/8463/metro_fot1.7z
- widok stacji, materiał na tex krawędzi peronu
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej