Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Zegar

<< < (2/4) > >>

Ra:
Wiem, że wątek dawno założony, ale mam potrzebę w tym samym kierunku, tylko z drugiej strony. Zrobiłem właśnie animację wskazówek zegara i pilnie potrzebuję model T3D zegara z odpowiednio ustawionymi pivotami, żeby potem nie było reklamacji, że w zegarach coś trzeba ustawiać odwrotnie, bo ja źle zrobiłem.

Wstępnie jako wskazówki uruchomiłem ramiona semafora kształtowego, ale to nie jest miarodajne, gdyż semafory wstawia odwrotnie do zainteresowanego obserwatora. Na razie obrót jest wg osi Y, a ramiona się kręcą się w lewo. Dolne ramię ma zero u góry, a górne po prawej…

   « Dodano: 17 Marca 2011, 20:46:41 »Zegar w formacie MAX jest tu:
http://eu07.pl/download/paczki/288i-zegar.rar.html
jednak sam nie jestem w stanie wyeksportować tego do T3D.

adsim:
Sprawdź lekko poprawiony zegar z L61. Pewnie z jednej strony będzie się kręcić w złą stronę (nie wiem tylko, z której, musisz to ustalić) i coś z nazwami będzie trzeba wykombinować (zegar dwustronny, na końcu nazw wskazówek dodałem liczbę).

WSK:
Ra, powiedź mi jakie chcesz nazwy wskazówek. Już montuje model, tak za moment powinien być gotowy.

Ra:
Nazwy wskazówek są nieistotne, ruch ustawia się za pomocą własności Anim:.

seconds_jump - sekundy z przeskokiem
minutes_jump - minuty z przeskokiem
hours - godziny bez przeskoku

Adsim, ten zegar chodzi w prawo od tej strony, gdzie uchwyt jest po prawej, tylko że wskazówki są od środka. Z drugiej strony, jak uchwyt mam po lewej, to chodzi w lewo.

WSK:
Ok, fajnie. A godzinę początkową ustawić na ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod