Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Zegar

<< < (3/4) > >>

youBy:
WSK: standardowo zegarki mają 0 pionowo ;)

adsim:
Zobacz teraz.

Ra:
Dla 00 sekund/minut/godzin jest kąt 0°. Jeszcze coś muszę zmienić w wyliczaniu kąta, bo teraz mam 24h na 360°…

Adsim, ten zegar ma już wskazówki od zewnętrznej, jednak po obydwu stronach chodzi w lewo. Jeśli jego konstrukcja jest "dobra", to zmienię kąt ruchu na przeciwny.

youBy:
@Ra: nie można tego zrobić z takimi samymi przelicznikami co wskazówki w mmd? Standardowa oś, standardowy kierunek… ;)

Ra:
Można. Zrób mi zegar T3D zgodny z MMD, to do niego dostosuję parametry animacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod