Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Zegar

(1/4) > >>

PEKAP:
Chcę zrobić model działającego zegara. Zrobiłem pudło zegara i wskazówki i nazwałem je tak jak są nazwane w plikach .t3d kabin lokomotyw(czyli ClockMhand, ClockHhand) ale zegar nie działa. Co zrobić by działał? Z góry dzięki.

jaras:
Witaj.

No, ale, Proszę Pana, ten zegar ma być częścią haslera w lokomotywie, czy może ma działać jako samodzielne urządzenie (np. gdzieś na dworcu)?

W pierwszym wypadku jego "chodzenie" jest już zakodowane w samym symku.

W drugim przypadku pozostaje Ci dokładna lektura pliku Scenery.doc i... samodzielne napisanie wszystkich zdarzeń sterujących zegarem.

Ale i tak wątpię, żeby taki zegar był bardzo dokładny... ;-)

Pozdrawiam serdecznie.

PEKAP:
Chodzi mi oczywiście o zegar na dworcu. Czy z tymi eventami chodzi o event typu animation wyzwalany okresowo(np. obrót wskazówki co 60 s. o ileś tam stopni)?

youBy:
właściwie to jedyny sposób to zdarzenia. tylko trzeba by robić 60 zdarzeń obsługujących wskazówke minutową i ze 30 dla godzinowej, a z synchronizacją czasu będzie różnie

PEKAP:
Aha 60 eventów do jednego zegara. To może sobie odpuszczę narazie robienie działającego zegara.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod