Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Zegar
PEKAP:
Chcę zrobić model działającego zegara. Zrobiłem pudło zegara i wskazówki i nazwałem je tak jak są nazwane w plikach .t3d kabin lokomotyw(czyli ClockMhand, ClockHhand) ale zegar nie działa. Co zrobić by działał? Z góry dzięki.
jaras:
Witaj.
No, ale, Proszę Pana, ten zegar ma być częścią haslera w lokomotywie, czy może ma działać jako samodzielne urządzenie (np. gdzieś na dworcu)?
W pierwszym wypadku jego "chodzenie" jest już zakodowane w samym symku.
W drugim przypadku pozostaje Ci dokładna lektura pliku Scenery.doc i... samodzielne napisanie wszystkich zdarzeń sterujących zegarem.
Ale i tak wątpię, żeby taki zegar był bardzo dokładny... ;-)
Pozdrawiam serdecznie.
PEKAP:
Chodzi mi oczywiście o zegar na dworcu. Czy z tymi eventami chodzi o event typu animation wyzwalany okresowo(np. obrót wskazówki co 60 s. o ileś tam stopni)?
youBy:
właściwie to jedyny sposób to zdarzenia. tylko trzeba by robić 60 zdarzeń obsługujących wskazówke minutową i ze 30 dla godzinowej, a z synchronizacją czasu będzie różnie
PEKAP:
Aha 60 eventów do jednego zegara. To może sobie odpuszczę narazie robienie działającego zegara.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej