Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 MaSzyna w Unity3D

<< < (13/21) > >>

firleju:
Ty byś chciał mieć układ hamulcowy rozpisany? Ja z tym w tej chwili walczę więc nie licz, że to jest dostępne oprócz źródeł w Delphi. Ja proponuję jednak troszkę inne podejście niż prezentujesz.
Po pierwsze, nie rób sam, chyba że jesteś kolejny samotny wilk-programista, który całą grę chce zrobić sam.
Po drugie, mówisz że grafika. Ok. To zrob porządnie ten kawałek grafiki, który możesz a fizyką lokomotywy nie przejmuj się teraz bo to nie jest istotne. Fizyka będzie jak reszta będzie gotowa a trasa będzie mogła mieć 300km i nie będzie mulić.
Po trzecie, w tej chwili nie otrzymasz fizyki bo jej de facto nie ma działającej w c++.

Zrobisz jak chcesz, ale samotne projekty prędzej czy później upadają. Jeśli uda Ci się zrobić porządny edytor i będzie można łatwo kłaść torowisko zgodne z zasadami (a to wcale nie jest łatwe) i robić teren i wszystko inne (co pewnie edytor unity ma większośc wbudowane) to goście od tras sami Ci się zgłoszą i będą mogli z Tobą to rozwijać. Jeśli teraz skupisz się na tym, żeby dobrze fizyka działała to nadal nie rozwiążesz głównego problemu Maszyny, czyli brak kompleksowego i łatwego w użyciu edytora.

MasterMati:
Jak macie podrzucić skrypt na fajne AI trasy czy coś to się patrzcie tylko piszcie!
A jeżeli chodzi o robienie samemu wszystkiemu to powiem lakoniecznie: nieprawda. Pójdę o krok dalej od MaSzyny , TD2 etc. i nie będę robił oddzielnego edytora map, tylko dam pakiet zasobów do Unity! Dzięki temu będziecie mogli wrzucać swoje modele etc. Zrobiłbym to już, tylko nie mam pomysłu, jak zablokować możliwość edycji lokomotywy. Tak przy tym nie chcę żeby ktoś przy pociągach grzebał :P
A ten semafor to sobie potem spróbuję przekonwertować. Nie wiedziałem że można to robić wstecz :O
Jeżeli chodzi o długość trasy to robi się to trochę śmieszne: ma 50m - daj 1km! ma 1km - daj 40km! ma 40km - daj 300km! a może wogóle się nie patyczkować i zrobić jakąś proceduralną? A z resztą!! Ciekawy pomysł! Nawet się zastanowię! Możnaby wtedy sobie wybierać jak długa trasa, itd. :D Ej kurde fajne! Test #8 mający 3 dni pod rząd jazdy do nikąd xD
  Dodano: 23 Grudnia 2016, 11:00:37 A tak jeszcze jedno: macie gdzieś ankietę jakie mają ludzie komputery? Przydałoby się. Bym wiedział czy gram na porównywalnym tosterze, czy może mój komputer mam z NASy.

dymus:

--- Cytuj ---może wogóle się nie patyczkować i zrobić jakąś proceduralną

--- Koniec cytatu ---
Odpada. Nie chcesz mieć tras tworzonych przez komputer autmatycznie. Jest gra którą ktoś zrobił, miała tworzone elementy z proceduralnego tworzenie i w założeniu miało wyjść cudownie, a wyszło trchę mniej cudownie.
Zrobisz edytor, nawet samego otoczenia, który będzie bardzo pomocny przy wstawianiu otoczenia i już pomożesz każdemu kto tworzy trasę. Naprwadę. To może przyśpieszyć proces robienia trasy o kilkanaście razy, naprawdę. Tworzenie tras na 10000km nie ma sensu, mało kto przejedzie. A przy 90km taka rzecz by bardzo ułatwiła sprawę. Już samo otoczenie, tory można zrobić w 3ds/Rainstedzie i też będzie ok.

--- Cytuj ---ma 50m - daj 1km! ma 1km - daj 40km! ma 40km - daj 300km
--- Koniec cytatu ---
Poza tym jest różnica między 40km trasay gdzie masz same tory i drzewka, a trasą gdzie na 40km masz wiele stacji, miasta drzewa itp., nie da się porównać wydajnościowo tych dwóch rzeczy.

Mariusz1970:

--- Cytat: MasterMati w 23 Grudnia 2016, 09:51:01 ---1. Mariuszu niestety ten dokument na nic mi się nie przydaje, bo w nim jest napisane akurat to co liczy Unity.

--- Koniec cytatu ---
No trudno, dalem to co mialem. Myslalem, ze sie na cos zda, tym bardziej, ze jestes na biol-chemie i w tych fizycznych rzeczach jestes raczej zielony jak sam pisales a dokument ten to podstawa podstaw. Tym bardziej sie gubie, iz gdzies tam wspomniales o pradzie zmiennym. Ogolnie, masz specyficzny sposob wyslawiania sie (pyszalkowaty) i nie wiem jak innych, mnie on troche nerwuje, ale to taka dygresja na boku.

ST44-003:
@MistrzuMateuszu, ogarnij swe zapędy, dobrze Ci radzę.
To, że bawisz się w przenoszenie MaSzyny na wyższy level graficzny to dla nas przyjemność. Ale nikt nie ma obowiązku pomagać i być na każde zawołanie. Szczególnie, że ton Twoich postów jest chamski, napastliwy oraz irytujący i pełen błędów językowych oraz ortograficznych. Podzielam zdanie @Mariusza, bo część Twoich wypowiedzi prezentują raczej niewielki poziom wiedzy na tematy które poruszasz i o które prosisz.
Druga sprawa, konwersja plików t3d do 3ds a następnie do Twojego projektu to jest chwila zabawy, więc jeśli masz 3dsa to sobie powinieneś spokojnie poradzić. Jeśli nie, wskaż pliki których potrzebujesz, ale nie krzykiem i chamstwem, tylko zwyczajnie prośbą i listą plików które potrzeba.
Trzecia sprawa, to forum ma swoje zasady, do których stosowania się zobligowany jest każdy, a szczególnie nowi użytkownicy. Jeśli się nie zastosujesz, z przykrością, ale współpraca z Tobą stanie na niczym.
Tak więc, WDR (#WujekDobraRada): Ogarnij się.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod