Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 MaSzyna w Unity3D

<< < (7/21) > >>

HTD:
Sorki za trochę offtop, ale nie mogłem:
@skorakora

--- Cytuj ---Dziecko takich przenosin to oczywiście td2 a Maszyna to jest trochę taki dziadek z laską co czeka na śmierć (ubywa powoli ludzi)
--- Koniec cytatu ---

Jeden i drugi nie uzyska cudów bez wsparcia finansowego / albo kogoś, kto może pracować full-time. Ja zgaduję, że każdemu się "wszystko wydaje proste", dopóki nie spróbuje coś porobić. A jakiś czas po spróbowaniu, zwłaszcza już jak coś zrobi, to się okazuje, że roboty jest 100x więcej niż myślał. I faktycznie się okaże, że się porwał z motyką na Słońce. Ja już się nawet tym nie irytuję, bo to widziałem nie raz i nie 10. W pracy i poza pracą. I tutaj. Wszystko "proste". W polskim Internecie dowiedziałem się, że opanowanie 20 języków obcych jest proste, że nauczenie się dobrze grać na dowolnym instrumencie jest proste, a programowanie to jest już w ogóle tak proste, że grę AAA można zrobić w tydzień ;) Tymczasem wystarczy spojrzeć na dowolny duży projekt w sieci. Jakby podliczyć godziny, to wyjdą te całe lata, niektóre popularne projekty będą już miały dwa krzyżyki na karku. A i tak w porównaniu z produkcjami komercyjnymi to żaden niekomercyjny tyłka nie urywa bo zwyczajnie nie może, nikt za darmo rakiety kosmicznej nie zbuduje chociażby nie wiem jak chciał. Jeśli nie mam racji, to chcę zobaczyć, powiedzmy za rok, tę "MaSzynę 3", na nowym silniku graficznym, z całym taborem i trasami ;) I przekornie powiem, że to całe bicie piany o prawa autorskie to "dyskusja zastępcza". Nikt technicznie nie jest w stanie zabronić wykorzystać komukolwiek 100% materiałów z MaSzyny. Id Software nikomu nie zabraniali tworzenia klonów Dooma, tak długo jak rozpowszechniali gołe exe, względnie level demo.

MasterMati:
1. Nie mam zamiaru wykorzystać WSZYSTKICH zasobów MaSzyny. Nigdy nie chciałem, tak w sumie to nie miałem nawet takiego pomysłu.
2. NIGDY NIE MIAŁEM STYCZNOŚCI Z FORUM TD2, ANI NIGDY NIE DZIAŁAŁEM TAM JAKO DEV. NIGDY NI BYŁEM KARANY, NIE BYŁO ZA CO.
W TD2 nie chcę się mieszać, ponieważ to co widzimy dzisiaj jest zupełnie inną koncepcją: TD2 jest fajnym symulatorem do pogrania sobie z kolegami, do pośmiania się. Natomiast do tej pory MaSzyna cechowała się taką nastrojowością, czuć było w powietrzu taki klimacik. Uwielbiam ten klimacik. Tylko serce mi się 2 miesiące temu pokroiło, kiedy pomyślałem, że mógłby być jeszcze lepszy. Np. w ewentualnej MaSzynie Unity nigdy bym nie dodał możliwości wyjścia. No bo nie!
3. Dlaczego wszyscy boją się Unity? Przecież nikt nie mówi o zniszczeniu Rainsteda! Można być sceptycznym, ale się nie bać! To, że TD2 korzysta z Unity to MaSzyna nie może? Nie rozumiem. Proszę kogoś bystrego o wytłumaczenie mi.
PS Dzisiaj mi w szkole rurę urwało, wszystkich zwolnili :P, więc trochę popracuję. Może jeszcze dzisiaj wstawię filmik z pierwszym składem.

firleju:
Ja tam życzę powodzenia. Sceptyczny jestem tylko do tego "pokażę wam jak to się robi". To nie rokuje dobrze dla współpracy w późniejszym rozwoju. Wszystko zależy od Ciebie.

El Mecánico:

--- Cytat: MasterMati w 14 Listopada 2016, 14:35:16 ---[ciach]
3. Dlaczego wszyscy boją się Unity?
[/ciach]

--- Koniec cytatu ---
Unity się nie boimy, to fajne rozwiązanie. Tylko MaSzyna to, jak sam zauważyłeś, fizyka jazdy, działania urządzeń na gruncie i na taborze. A to zaszyte jest w kodzie, i z tego kodu trzeba wydobyć. Kod (jak pewnie zdążyłeś zauważyć) w sporej części napisany był w (archaicznym obecnie) Delphi, a obecnie migruje na C++. Powiązania między modułami miejscami są tak sztywne, że wydobycie stricte pewnych rzeczy wymagać może pisania od nowa całej otoczki. Miejscami fizyka i grafika potrafią być jednym ciałem. Jak żyć?

miko22:
Moim zdaniem drugą rzeczą po odwzorowaniu obwodów, jakiej bardzo brakuje MaSzynie, to jednak multiplayer z "radiem" np. na TeamSpeak'u. Przyznam, że jeździłem trochę w TD2 (mój profil na tamtejszym forum podaje przejechanych "aż" 18km) i o wiele przyjemniej się jeździ, jak można się porozumieć np. z dyżurnym, poprosić o wjazd czy wyjazd itp., a nie tylko ciągła jazda w ciszy i samotności... Z czystej ciekawości więc zapytam czy Unity w jakimś większym stopniu ułatwiłoby stworzenie takiego serwera z możliwością jazdy wieloosobowej?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod