Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 MaSzyna w Unity3D

<< < (5/21) > >>

Stele:
Kiedyś się pytałem, dlaczego nie użyją wbudowanych efektów atmosferycznych, skoro to chwila. Usłyszałem, że są ważniejsze rzeczy, żeby się takimi bzdetami jak światła zajmować. A to było jeszcze w czasach przed naszą w gruncie rzeczy postrocesową smugą ogl.

MasterMati:
Kiedyś sam tą zasadę stosowałem, tylko, że jeżeli dasz komputerowi popalić na dzień dobry kontrolowanymi efektami, to potem się nie przejmujesz o FPSy. Problem jedynie może być jak dodam wagony: wtedy wychodzi dlaczego Unity5 w updatach góruje nad poprzednikami: Aby odciążyć procesor, liczy fizykę co 2,3,4... klatkę. Wygląda to jak ping. Oczywiście ping to nie jest, ale takiego fizycznego pingu nie mam nawet z efektami, a więc jest dobrze!

Ludzie! Patrzcie pozytywnie! Dodam jeszcze, że widziałem na twoim kanale ten filmik z tworzeniem tych torów. W praktyce będziesz miał łatwiej dodać tory niż w przeszłości, bo będziesz musiał dać konstrukcję, która nie będzie wyświetlana, a będzie prawdziwymi fizycznymi torami. Gdyby nie fakt, że niektórzy mogą szpiegować, to bym Gizmosy pokazał, jak to działa.

Stele:
Ale ja się kładzeniem torów nie zajmuję. Próbowałem kilka lat temu i mi nie szło.
Jak wyobrażasz sobie liczyć te drgania pudła czy choćby odbicia zderzaków przy tak dużym kroku obliczeń?

tmj:

--- Cytat: MasterMati w 13 Listopada 2016, 13:56:22 ---4. Osób jest wystarczająco! SAM to (mechanikę gry) zrobię pod warunkiem, że ktoś mi podpowie, jak zmienia się sterowanie do momentu obrotowego kół do napięcia i wytłumaczy mi te wszystkie tego typu zależności.

--- Koniec cytatu ---
Nie bardzo rozumiem problem. Zrodla symulatora sa dostepne na githubie, otworz sobie i obejrzyj kod, ktory to kontroluje. Po przenosinach na c++ powinno to byc latwiejsze do ogarniecia. To samo jesli chodzi o konwersje formatow etc. Wszystkie szczegoly sa w zrodlach, plus opis na wiki (http://wiki.eu07.es/index.php/)

(o ile dobrze pamietam to bardzo, bardzo dawno temu McZapkie mial ladnie spisana dokumentacje dla calej teorii ktora wpisal w symulacje, ale nie wiem czy to jest gdzies teraz dostepne)

Balaclava:

--- Cytat: tmj w 13 Listopada 2016, 21:46:27 ---(o ile dobrze pamietam to bardzo, bardzo dawno temu McZapkie mial ladnie spisana dokumentacje dla calej teorii ktora wpisal w symulacje, ale nie wiem czy to jest gdzies teraz dostepne)

--- Koniec cytatu ---
http://eu07.pl/misc/download/doc/ <- być może o to chodzi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod