Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 MaSzyna w Unity3D

<< < (4/21) > >>

HTD:
@Stele:
A to się nie da jakiegoś konwertera zrobić? T3D i E3D są dobrze opisane, inne formaty są opisane, to już raczej robota dla programisty a nie grafika, żeby zrobić konwersję.
Co do nowego formatu scenerii - to by się przydało jakąś większą burzę mózgów zrobić. Chyba brak jakiegoś wspólnego pomysłu jak by w ogóle nowy format miał wyglądać i działać. Pewne jest, że istniejący format musi być jakoś obsługiwany. Myślę, że warto zrobić format przejściowy. Tzn taki, do którego dałoby się zrobić konwerter z tego co jest, ale dawałby większe możliwości rozwijania.
W sceneriach są 2 osobne zagadnienia, które należałoby chyba potraktować całkowicie rozdzielnie: sam opis trasy, i sterowanie ruchem. Wydaje mi się, że struktura "fizyczna" torów, czyli krzywe na mapie nie powinny być bezpośrednio połączone ze sterowaniem, ale przez warstwę pośrednią schematu torowego. Mapa ze schematem, dopiero schemat z SRK. Ale zgadzam się, że to ruszy dopiero od nowego exe. Ale w ciągu roku, to kto wie, może coś się da ruszyć.

Kacper9:
Zero przycinek w TD'ku, a w Maszynie hmm tych fpsów, czy ja wiem czy mało.
@Dariuszek żaden przypadek ;) Pytałem, czy to jrest do uzyskania teraz, czy tylko w Unity ;)

stregielek:
TD2 na najnowszej wersji developerskiej ma bardzo dobrą wydajnośc, spokojnię ciągnie na Fantastic najcięższe scenerie.
Ma za to cały szereg innych problemów, które można by rozwiązać wspólnymi siłami.

Nie do końca rozumiem tutejsze animozje, w końcu cel czyli porządny polski symulator ruchu kolejowego jest wspólny.
Jeżeli ktoś chce pomóc to zapraszam do dyskusji.

Stele:
TD2 ma konwerter z t3d/wczytywanie t3d. Chodzi mi o to, że t3d wymaga pewnych bezsensownych w innych formatach rozwiązań modelarskich, promuje złe z tego punktu widzenia nawyki. Tu nie wystarczy dodać kilka map dla shaderów. Trzeba by przespawać i przemapować co bardziej skomplikowane modele.

MasterMati:
Przecież zakładając projekt "MaSzyna Unity" poboczny do oryginału, nikt nikomu nie przeszkadza. Co najwyżej TD. Chodzi mi głównie o dwie rzeczy które chcę uzyskać tym wątkiem:
1. Dostęp do podstawowych zasobów.
2. Skupić uwagę ludzi, którzy mieli styczność z Unity, a nie odeszli.
Bajkowy TGV EP-09 ze źle wyskalowanym prędkościomierzem już jeździ :D https://www.youtube.com/watch?v=deup3HaWbBc Zwracam uwagę na drugą część filmu - TD korzysta z tych efektów do tworzenia klimatu? Jestem ciekawy na ile im mocy obliczeniowej starcza.

A modele T3D mają konwertery do .3DS .OBJ  i (najlepszego) .FBX, więc nie będzie problemu!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod