Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 MaSzyna w Unity3D

<< < (3/21) > >>

MR6:
Co do optymalizacji, w następnej wydanej wersji td2 będzie dużo lepsza niż obecnie

Mariusz1970:
pazyjom, uwidzim :), jak to  mawiaja na wschodzie. A ogolnie w temacie wydajnosci, to wiem, ze nic nie wiem ;)

Stele:
Przeniesienie Maszyny na unity, by wykorzystać choć część jego możliwości wymaga:
1. Zakończenia konwersji fizyki na cpp.
2. Zmiany formatu modeli i przerabiania wszystkich starych pod nowe rozwiązania, wraz z teksturami. Nasi graficy nie mają w tym doświadczenia.
3. Zmiany formatu scenerii i sposobu działania większości elementów.
Tak, jestem pesymistą, nie wierzę, że to mogłoby się udać. Były przynajmniej dwie próby przeniesienia na nowy silnik i to w czasach, gdy było 3x więcej aktywnych ludzi i charyzmatyczne przywództwo. Wszystkie upadły. TD2 zebrał wszystkich obrażonych, przyciągnął nowych i robi dokładnie to samo, co musiałbyś zrobić. Pisze kolejowego symka od nowa, zagarniając tyle assetów Maszyny, ile się da.
Wierzysz w siebie? Cudownie, zazdroszczę. Zacznij od zdebugowania tego https://github.com/firleju/maszyna/tree/mover_in_c++.

MasterMati:
1. Skoro wam TD2 zabrał wszystkie modele to i tak nie macie nic do stracenia! Tyle, że jednego na chwilę obecną TD2 nie ma: fizyki (tak on nie ma fizyki! pociągi poruszają się po bezierach a nie szynach!) i optymalizacji.
Fizyka już nie musi się zmieniać! Zaraz opublikuję filmik na swoim kanale, na którym pomyliłem jedynie 2 zmienne: DumpingWheelColliderRatio (amortyzatory i ich giętkość) oraz oczywiście wszystkie parametry naszej EP-09 :P. Ale fajny widok jak jeździ 400 xD
A tych skryptów C++ nie mam zamiaru debugować, a potem jeszcze przepisywać do C#! 5 razy szybciej zrobię sobie nowe, tylko, że wcześniej ktoś mi musi wytłumaczyć pociągi od zera!
2. No i się nie zgodzę! Unity się z 3DSem dogaduje! A Blendera to kocha! A jeżeli chodzi o tekstury to też się nie zgodzę, chociaż, że tu już faktycznie jest potrzebna praca. Wiem co trzeba by było zrobić i to jest czasochłonne, ale nie takie trudne!
3. Akurat scenerie niestety faktycznie musimy pożegnać. Są na zawsze uwięzione w Rainstedzie ALE :
* robienie mapy w Unity jest bajecznie proste! każdy użytkownik to ogarnie, jeżeli dać mu instrukcję! każdy!
* niektóre duże elementy scenerii są w 3DSie; a to fajnie...!

Jak nikt nie ma charyzmy. To ja wezmę sam te zasoby! Tylko nie dzisiaj :P Mam lekcję, ale...
W przyszły weekend KAŻĘ Wam udostępnić EP-09 (+ semafor) z pulpitem i do moich testów.

Balaclava:
Czy aby na pewno scenerie trzeba wyrzucać? W Rainstedzie jest możliwość eksportu torów do TD2, więc pewnie da się to jakoś pogodzić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod