Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Sterowanie wentylatorami oporów

<< < (6/7) > >>

youBy:
Akurat obecnie w MaSzynie losowość jest ograniczona i powoduje wahania przyczepności o ±10% (losowanie co klatkę). Inną rzeczą są zdarzenia losowe, które (póki co) pozwalają modyfikować przyczepność na całej scenerii i mogą spowodować również psikusa AI. Być może kiedyś będzie można zrobić scenariusz deszczowo-śnieżny z przyczepnością losowaną przy dojeździe do każdego przystanku ;)

HTD:
To by tłumaczyło dlaczego spaliłem silnik na L053 raz, nie miałem żadnych szans zareagować. Poślizg i uszkodzenie silnika zajęło około pół sekundy. Tam jest taki wredny odcinek, i do tego jeszcze wylosowało się -10%, przypadkowo akurat miałem moc blisko maksa i wystarczyło. Tylko kwiknął i zgasł. Potem jechałem tam chyba z 6 razy i nic. W ogóle w tym miejscu się nie ślizgał.

miko22:
To jest problem ze sprzęgiem ukrotnienia. Przetestowałem wszystkie rodzaje (zwykłe, TV, ZEZ itd.) następujących lokomotyw: EP05, EP07 (4E i 303E), EP08, EP09, ET21, ET22, ET40, ET41, ET42, EU05, EU06, EU07 (4E i 303E). Na wszystkich ten sam problem, czyli tylna lokomotywa (człon) w ukrotnieniu nie piaskuje. Dodatkowo także na nich wszystkich zauważyłem jeszcze kilka rzeczy: brak sygnalizacji zadziałania przekaźników nadmiarowych lokomotywy (członu) sterowanej w kabinie lokomotywy (członu) sterującej, brak możliwości wyłączenia styczników liniowych w lokomotywie (członie) sterowanej przyciskiem z lokomotywy (członu) sterującej, zamykanie się styczników liniowych lokomotywy (członu) sterowanej praktycznie natychmiast po przestawieniu nastawnika jazdy na 1. pozycję, tzn. kiedy szybko przestawi się nastawnik z pozycji 0. na 2., zamykają się styczniki liniowe tylko lokomotywy (członu) sterowanej i tylko ona ciągnie skład podczas rozruchu, a lokomotywa (człon) sterująca nie napędza składu (styczniki liniowe pozostają otwarte -> brak poboru prądu i siły pociągowej).
Sprawdzić czy działają pozostałe rzeczy, które podczas ukrotnienia działać powinny (na podstawie przewodów wielokrotnych EU07 i ET41)?

Krzysiek626:
Opis bledow jest tak chaotyczny, ze trudno zrozumiec co opisujesz. Zdania sa tak dlugie, ze ciezko to przeczytac. Przestawienie nastawnika z 0 na 2 powinno odbyc sie z odpowiednio dlugim oczekiwaniem na 1 pozycji, az do zalapania stycznikow,  bez pospiechu.

Stele:
Co nie działa to ja mogę sobie sprawdzić.
Idealnie byłoby w formie tabelki:
1. Co powinno działać na ukrotnionych eu07.
2. Co powinno działać na et41.
3. Co działa u nas w symku.
Przeniesione do bugtrackera jako osobne zgłoszenie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod