Na ta chwile tak swiatla freespot jak i aureole uzywaja tylko parametrow fCosFalloffAngle i fCosHotspotAngle -- swiatlo jest widoczne gdy obserwator znajduje sie 'wewnatrz' stozka o kacie zdefiniowanym przez fCosFalloffAngle (w stopniach, zazwyczaj jest to wartosc ~45 stopni od osi obiektu) W 'zewnetrznej' czesci tego stozka nastepuje stopniowe zwiekszenie sily swiatla, od 0 do max. Standardowo ta strefa jest bardzo waska, jakies 2-3 stopnie, wiec swiatlo punktowe pojawia sie i znika niemal natychmiast.
Aureola jest generowana podobnie, z tym ze jej sila rosnie stopniowo miedzy zewnetrzna powierzchnia stozka widocznosci i osia srodka, tak ze jej pojawienie sie i znikanie jest bardziej stopniowe.
Jesli jest zapotrzebowanie, mozna dodatkowo podpiac pozostale parametry (sila dodatkowo zalezna od odleglosci obserwatora, co do pozostalych to nie wiem jak mialy byc uzywane, w starym kodzie wystepuja tylko raz, modyfikujac zakres widzialnosci, i jest to zakomentowane) z tym ze nie wiem czy zdefiniowane wartosci domyslne beda sensowne, bo chyba nigdy nie byly wprowadzone/testowane. Co do billboardow i gwiazd to zostawilbym je jak sa, bo maja nieco inne funkcje i mozliwosci (billboards nie znikaja w zaleznosci od kata i pozwalaja zdefiniowac inna teksture, a aureole dla "gwiazd" i tym podobnych grup punktow bylyby chyba przegieciem :)
Przy okazji, w ostanim uaktualnieniu przy okazji porzadkow wkradl sie blad, mogacy prowadzic to wysypu przy logowaniu niektorych eventow. W zalaczniku poprawka.