Dane pokazywane w trybie debug zmienily sie troche, pokazuje on parametry najblizszego pojazdu/czlonu. Przejdz sie w strone czesci z patykami, i powinien pokazac napiecie na podniesionym pantografie (raportowanie stanu I jest na ten moment zakrzaczone)
Postawilem sobie ten zestaw ktory zglaszasz na TD, a takze pare innych i jeszcze ED72 dla pewnosci, i u mnie wszyskie chodza. Wskaznik WN w kabinie pokazuje poprawnie po podniesieniu pantografu, silniki i kompresor zalaczaja sie poprawnie, i wszystkie EZT jezdza normalnie. Instalowaliscie sobie jakies unoffy dla EZT albo cos? :x
Z innej beczki, dopisalem brakujacy kawalek podlaczania z powrotem VBO, powinno byc teraz kompletne (chociaz ciagle na byle jak)
Przyjrzalem sie tez programatorom, i wyszlo ze gryzly sie z czyms dziwnym co stary kod wyprawial w EZT -- pierwszy czlon nie byl skonfigurowany by kontrolowac wlasne swiatla, tylko swiatla modulu silnikowego, ktory swiatel w ogole nie ma. Nie wiem czy to jakas prehistoryczna zaszlosc, ale nie wyglada na to, by usuniecie powodowalo jakies efekty uboczne, wiec teraz czlony EZT sa pod tym wzgledem traktowane jak wszystko inne, i programator dziala na nich poprawnie.