Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (10/637) > >>

El Mecánico:
Heh, kompilatory GNU domyślnie nie ustawiają żadnych wartości dla typów podstawowych, tak więc są tam wartości losowe, jakie akurat zostały w RAM w chwili rezerwowania adresu...

tmj:
Inicjalizacja zmiennych w sumie powinna byc w kodzie od poczatku, wlasnie dlatego ze w standardzie nie ma gwarantowanych wartosci domyslnych. Pewnie warto by przy przenosinach sprawdzic wszystko pod tym katem, bo wiecej takich kwiatkow moze wyskoczyc...

firleju:
Pierwsze przykazanie programisty maszyny: Będę używał konstruktora zgodnie z jego przeznaczeniem, a nie funkcji Init, którą muszę ręcznie uruchomić później.
  Dodano: 04 Listopada 2016, 21:05:36 Witam. Stana na 04.11: wyrzucam funkcję Init z wszystkich klas hamulców (jak się bawić to na całego) i dostosowuję do tego inicjację DynamicObject. Idzie nieźle.

HTD:
Możesz dać namiary na repo, gdzie puszczasz commity?

firleju:
github.com/firleju/maszyna - branch mover_in_c++. Nie jest kompilowalne w czymś innym niż Borland jak na razie, gdyż jeszcze korzysta w niektórych miejscach z STL Borlanda oraz w paru miejscach z parsera delphi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod