Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (633/637) > >>

miko22:

--- Cytat: tmj w 31 Lipca 2017, 22:41:22 ---ze nie moze 'zdalnie' odluznic lokomotywy bez oddalenia sie na min.50 metrow od wagonow? ;s

--- Koniec cytatu ---
Ale tak to właśnie kiedyś działało... Tylko nie wiem, jaka to konkretnie musiała być odległość, żeby odluźniacz działał na najbliższy, a nie obsadzony akurat pojazd.

CX MANIAK:
@Tmj, może to rozwiązać w ten sposób że Num4 luzuje pojazd obsadzony, a np. Ctrl+Num4 luzuje wagon nad/przy którym jesteśmy. Nie wiem jak innym kolegom, ale mi osobiście tej funkcji jest brak. Kilkukrotnie zmuszony byłem zamknąć symulator ze względu na niemożność odhamowania samych wagonów. W realu też jest to praktykowane przecież. Możesz ręcznie wyluzować każdy wagon z osobna w pociągu.
Pozdrawiam.

tmj:
Bez sprawdzenia nie jestem pewien czy czasem pod ctrl + num4/6 nie ma jakichs starych jeszcze nie podpietych funkcji, ale tak czy owak mozna pomyslec.

Tymczasem, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- zmiany w kodzie dobierajacym ustawienie kamery dla generowania cieni, powinno poprawic nieco ich jakosc chociaz bez szczegolnej rewelacji. W zwiazku ze zmianami nieco inne jest tez znaczenie parametru zasiegu w ustawieniach shadowtune -- o ile poprzednio wartoscia domyslna bylo tutaj 1250, w nowej wersji mniej wiecej ten sam efekt uzyskuje sie z nowa wartoscia domyslna 250.

EP08_015:
U mnie fps spadl z 40 do okolo 8.

tmj:
Wszedzie, czy na jakiejs okreslonej scenerii? Zobacz, czy cos sie poprawi po zmniejszeniu wielkosci tekstury cieni w parametrze shadowtune. Przy duzej wartosci ilosc przesylanych danych moze przekroczyc mozliwosci sprzetu, i przestaje nadazac.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod