Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (629/637) > >>

tmj:
Zajrzyj do log/errors czy nie ma tam komunikatu o jakiejs brakujacej teksturze.

mareczek:
Tam jest bardzo dużo missingów...

tmj:

--- Kod: ---Texture file missing: "sky\moon"
Texture file missing: "sky\sun"

--- Koniec kodu ---
Wyglada na to ze tam jest dodatkowo jakies drugie niebo zainstalowane albo cos, a to latajace cos to jest geometria ktora normalnie udaje slonce albo ksiezyc. Sceneria prosto z Gwiezdnych Wojen, tylko piachu na pustynie nie dowiezli.

Stele:

--- Kod: ---Scenery sky definition
sky_dynamic_stratus.t3d
--- Koniec kodu ---
To jakaś stara sceneria, niewchodząca w skład 17.07. To niebo i używane przez nie składowe są usuwane przy instalacji aktualizacji, jako kolidujące z nowymi efektami.

tmj:
W "jutrzejszym" uaktualnieniu:

- poprawka, cienie nie powinny znikac w niektorych lokacjach (w normalnych warunkach; do normalnych warunkow nie zaliczam przesuniecia kamery kilkaset metrow w gore, przynajmniej na razie)

- eksperymentalnie, na potrzeby kalkulacji cieni geometria terenu z przyleglosciami traktowana jest jako dwustronna; pozwala to "pasom lasu" generowac cienie zamiast przepuszczac swiatlo z braku 'tylnej' scianki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod