Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
tmj:
Zajrzyj do log/errors czy nie ma tam komunikatu o jakiejs brakujacej teksturze.
mareczek:
Tam jest bardzo dużo missingów...
tmj:
--- Kod: ---Texture file missing: "sky\moon"
Texture file missing: "sky\sun"
--- Koniec kodu ---
Wyglada na to ze tam jest dodatkowo jakies drugie niebo zainstalowane albo cos, a to latajace cos to jest geometria ktora normalnie udaje slonce albo ksiezyc. Sceneria prosto z Gwiezdnych Wojen, tylko piachu na pustynie nie dowiezli.
Stele:
--- Kod: ---Scenery sky definition
sky_dynamic_stratus.t3d
--- Koniec kodu ---
To jakaś stara sceneria, niewchodząca w skład 17.07. To niebo i używane przez nie składowe są usuwane przy instalacji aktualizacji, jako kolidujące z nowymi efektami.
tmj:
W "jutrzejszym" uaktualnieniu:
- poprawka, cienie nie powinny znikac w niektorych lokacjach (w normalnych warunkach; do normalnych warunkow nie zaliczam przesuniecia kamery kilkaset metrow w gore, przynajmniej na razie)
- eksperymentalnie, na potrzeby kalkulacji cieni geometria terenu z przyleglosciami traktowana jest jako dwustronna; pozwala to "pasom lasu" generowac cienie zamiast przepuszczac swiatlo z braku 'tylnej' scianki.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej