Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
firleju:
Ale to jest prawda tylko dla FV4a. Dla innych kranów są inne pozycje krańcowe. Pozycja zero oznacza jedynie neutralna. Jak przepisywałem krany to się nieźle namordowałem z tym, ale teraz liczysz pozycje od 0. Dla każdego rodzaju kranu będzie trzeba to inaczej liczyć.
Kto chce potestować trzecią gałąź? Zmieniona tabelka prędkości: np nie powinno być już błędów na kaliskiej gdzie gagar miał za długi skład.
tmj:
--- Cytat: miko22 w 24 Lipca 2017, 15:31:04 ---Przy okazji jeszcze drugie pytanie: jak przypisać dźwięk do pozycji napełnienia albo odcięcia w kranie hamulca? Jak daję wpis np. dla odcięcia "sound-2:" (bo "0" to pozycja jazdy), to odtwarza się tylko "sounddec:" przy wchodzeniu w odcięcie.
EDIT: Jeszcze jest taki problem, że dźwięk dla poszczególnych pozycji kranu odtwarza się od połowicznych wartości danych pozycji zamiast tylko w tych konkretnych pozycjach, przez co strasznie dziwnie to brzmi.
--- Koniec cytatu ---
To sa 'bledy i wypaczenia' w exe, bo przy dodawaniu funcjonalnosci bazowalem na nastawniku itp, i zupelnie wypadlo mi z pamieci ze hamulec zaczyna sie od pozycji ujemnych, i ze zmienia sie 'ze skokiem mniejszym niz 1. Pojdzie do poprawki.
A tymczasem w dzisiejszym uaktualnieniu:
- feature, dynamiczne cienie rzucane przez slonce.
"jezu, ale po co?"
"bo moglem"
(przyznam, ze tego czy da sie to exe doprowadzic do stanu przy ktorym mozna by to zaimplementowac, na starym openGL a nie shaderach, ciekaw bylem od poczatku grzebania w kodzie. Wychodzi na to ze owszem, mozna. Szalu oczywiscie nie ma, niemniej wizualna roznica jest)
poniewaz ficzer korzysta z funkcji renderowania do bufora ktore nie sa w standardzie 1.5, domyslnie nie jest aktywny. Aktywacje wykonujemy wpisem w .ini
--- Kod: ---shadows yes
--- Koniec kodu ---
Jesli aktywacja sie nie powiedzie bedzie wzmianka w logu, a symulator przelaczy sie samodzielnie na stare, nudne rysowanie bez cieni.
Do definiowania dodatkowych parametrow uzywany jest wprowadzony przez Milka7 parameter shadowtune chociaz uzywany obecnie jest tylko pierwszy parameter (wielkosc mapy cieni, decydujaca a jakosci efektu)
cienie dzialaja "na 90%" poniewaz w niektorych lokacjach potrafia sobie zniknac, z przyczyn na razie nieustalonych. Ale lepsze 90% nic nic ;d
ST44-003:
Można jakiegoś screena prosić jak to wygląda obecnie? Ciekawość mnie zżera, a tu jeszcze 8 godzin pracy :D
Krzysiek626:
Tobie zostalo 8 godzin, a mnie zostalo czekania do 18 sierpnia. Jestem daleko od domu i komputera z symulatorem. Mam jeszcze dylemat, bo nie wiem jak napisac, to co od lat uwazalem za mozliwe a przeciez byl tak straszny opor przed podjeciem chocby proby realizacji tych ficzerow. Skoro mamy juz ten etap, to dedykuje je wszystkim niechetnym oportunistom i niedowiarkom, ktorzy wczesniej niedopuszczali mozliwosci zmiany sposobu wspolpracy, wlacznie z publikacja zrodel.
pat:
U mnie wygląda to tak. Co poszło nie tak?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej