Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (587/637) > >>

Milek7:
jakby ktoś jeszcze miał problem z brakiem trakcji: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/33/artifacts
wywaliłem też narazie diffuse i specular od księżyca żeby nie było brzydkiego przeskoku jak zachodzi słońce

ST44-003:
Chłopaki, naprawdę szacun za robotę. Po wstępnych testach na lapku z i5 2,2 GHz, Geforce 920M 4Gb i pamięcią 8 Gb dla Całkowa mam 45 FPS od jazdy ze stacji do najbardziej zadrzewionego terenu. Teraz czas na kaliską, ale boje się, że będę miał tutaj piekarnik. Podobnie jak na Wiedźminie 2. :D

DjSon231:

--- Cytat: tmj w 03 Lipca 2017, 17:15:36 ---A jak to wyglada na wersji 32bit i/lub na starszych kompilacjach? Uruchamia sie, czy tez wylacza? Bo moze cos sie sypnelo z instalacja Pythona jakos bardziej uniwersalnie...

--- Koniec cytatu ---

Pomimo wzięcia bibliotek 32-bitowych, problem nadal występuje. Jak będę się przenosić na 17.05 to wyczyszczę paczkę z MaSzyną i zobaczę, jak to będzie wyglądało.

tmj:
Kaliska niestety po krotkiej chwili u mnie umiera (dump w zalaczniku) natomiast inne scenerie ktore na szybko sprawdzilem (linia 61, calkowo v2) dzialaja i wygladaja bardzo przyzwoicie, z mapa 4k. Sprawdze jeszcze czy uciagnie 8k czy sie skicha :>

edit: chyba posypal sie rendering na wersji 32. poprzednie do 31 wlacznie sa w porzadku, 32 wyswietla sieczke z niewlasciwie nalozonymi teksturami.

Cesky Kretek:

--- Cytat: ST44-003 w 03 Lipca 2017, 20:09:45 ---EDIT: Odpaliłem bezproblemowo na exe_64 bit klasyczne całkowo. Myślę, że screen mówi sam za siebie. Ogólnie 4ropiętrowy opad szczeny :D. Dla porównania z klasycznym exe.

--- Koniec cytatu ---
Że tak zarzucę klasykiem:

"Muszę iść do sąsiada niżej po szczękę." ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod