Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
mareczek:
Co mi rzuciło, to cień druta jezdnego widać w kabinie.
Milek7:
--- Cytat: ST44-003 w 03 Lipca 2017, 19:53:26 ---Dobra, to co zepsułem?
--- Koniec cytatu ---
Potrzeba paczkę z dodatkowymi bibliotekami: 32bit: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs32.zip 64bit: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs64.zip
Milek7:
--- Cytat: mareczek w 03 Lipca 2017, 20:00:49 ---Co mi rzuciło, to cień druta jezdnego widać w kabinie.
--- Koniec cytatu ---
Tak, bo shadowmapa renderuje się z front cullingiem to kabina nie jest zasłaniana przez model. Będzie tak jak ma być dopiero jak się zrobi shadowmapę dla kabiny.
ST44-003:
Działa, dziękuję za informacje (rzadko mam okazję zaglądać do tematu, a dziennie stron przyrasta przynajmniej o 3-4). Gdzie zatem szukać wpisów dla cieni, żeby zwiększyć ich widoczność? W ini czy po bibliotekach?
EDIT: Odpaliłem bezproblemowo na exe_64 bit klasyczne całkowo. Myślę, że screen mówi sam za siebie. Ogólnie 4ropiętrowy opad szczeny :D. Dla porównania z klasycznym exe.
Mariusz1970:
Przy okazji zamieszczenia screenu przez ST, podniescie ludka, bo wtopil sie z wrazenia w peron :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej