Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (586/637) > >>

mareczek:
Co mi rzuciło, to cień druta jezdnego widać w kabinie.

Milek7:

--- Cytat: ST44-003 w 03 Lipca 2017, 19:53:26 ---Dobra, to co zepsułem?

--- Koniec cytatu ---
Potrzeba paczkę z dodatkowymi bibliotekami: 32bit: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs32.zip 64bit: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs64.zip

Milek7:

--- Cytat: mareczek w 03 Lipca 2017, 20:00:49 ---Co mi rzuciło, to cień druta jezdnego widać w kabinie.

--- Koniec cytatu ---
Tak, bo shadowmapa renderuje się z front cullingiem to kabina nie jest zasłaniana przez model. Będzie tak jak ma być dopiero jak się zrobi shadowmapę dla kabiny.

ST44-003:
Działa, dziękuję za informacje (rzadko mam okazję zaglądać do tematu, a dziennie stron przyrasta przynajmniej o 3-4). Gdzie zatem szukać wpisów dla cieni, żeby zwiększyć ich widoczność? W ini czy po bibliotekach?

EDIT: Odpaliłem bezproblemowo na exe_64 bit klasyczne całkowo. Myślę, że screen mówi sam za siebie. Ogólnie 4ropiętrowy opad szczeny :D. Dla porównania z klasycznym exe.

Mariusz1970:
Przy okazji zamieszczenia screenu przez ST, podniescie ludka, bo wtopil sie z wrazenia w peron :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod