Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
tmj:
Na 95% nie, chyba praktycznie wszystkie elementy budowane z luznych trojkatow sa robione ze zwyklym alpha test, bo inaczej wychodzily glupoty z braku sortowania itp. Zeby bylo smieszniej to do niedawna *byly* wstawione do renderowania przezroczystych, i przy renderowaniu kazdego indywidualnie wylaczany byl blending, tylko po to zeby go zaraz wlaczyc na nowo, i znowu wylaczyc, i wlaczyc, itp.
Milek7:
A, no to zaraz sprawdzę. Ale to co właściwie jest w Render_Alpha?
tmj:
Elementy z ustawionym opacity 0 i z tekstura z alfa, czyli glownie szyby w pojazdach, cienie pod pojazdami, flary dla swiatel itp. Rowniez druty trakcji ktore w shadowmapie i tak wyjda rozmyte (jesli w ogole je wylapie) wiec strata niewielka~
Milek7:
e, to jednak zostawię. rozmyte, ale według mnie i tak nieźle wyglądają
ST44-003:
Dobra, to co zepsułem?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej