Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (585/637) > >>

tmj:
Na 95% nie, chyba praktycznie wszystkie elementy budowane z luznych trojkatow sa robione ze zwyklym alpha test, bo inaczej wychodzily glupoty z braku sortowania itp. Zeby bylo smieszniej to do niedawna *byly* wstawione do renderowania przezroczystych, i przy renderowaniu kazdego indywidualnie wylaczany byl blending, tylko po to zeby go zaraz wlaczyc na nowo, i znowu wylaczyc, i wlaczyc, itp.

Milek7:
A, no to zaraz sprawdzę. Ale to co właściwie jest w Render_Alpha?

tmj:
Elementy z ustawionym opacity 0 i z tekstura z alfa, czyli glownie szyby w pojazdach, cienie pod pojazdami, flary dla swiatel itp. Rowniez druty trakcji ktore w shadowmapie i tak wyjda rozmyte (jesli w ogole je wylapie) wiec strata niewielka~

Milek7:
e, to jednak zostawię. rozmyte, ale według mnie i tak nieźle wyglądają

ST44-003:
Dobra, to co zepsułem?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod