Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (582/637) > >>

Stele:
Muszę odkurzyć gpu i skoczyć po bekon. :) Coś zmieniałeś przy renderowaniu drutów? Na poprzednich wersjach ich nie miałem.

firleju:
@Milek, zauważyłeś że cień od trakcji urywa Ci się na lewym przęśle na zrzucie, który dałeś?

Balaclava:
Czy w przypadku tekstur z alfą światło przechodzi przez przezroczysty fragment tekstury?

pol102:

--- Cytat: firleju w 03 Lipca 2017, 07:10:06 ---@Milek, zauważyłeś że cień od trakcji urywa Ci się na lewym przęśle na zrzucie, który dałeś?

--- Koniec cytatu ---
Ciekawe co będzie się działo w dziurawych modelach :D

Krzysiek626:
Proponuje nie martwić się na zapas. Przecież pilnowano aby modele dziurawe nie były.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod