Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
Krzysiek626:
W praniu się skurczyło, na razie to w załączniku na DL. Całkowo 2, pierwsza misja.
ED:
Załącznik 71 to z poprawnym wyświetlaniem drzew.
Załącznik 72 z wygryzionym trójkątem.
Wszystkie drzewa na scenerii mają ten sam brak.
Błąd występuje na DL i na VBO
tmj:
No niestety u siebie tego nie doswiadczam ;/ jesli znajdziesz jutro chwile, czy mozesz sprawdzic czy to wygryzienie wystepuje tez na wersji 615?
EP08_015:
Gdzie szukac tych drzew wygryzionych? U siebie nie widze. Calkowov2 pierwszy scenariusz.
tmj:
U @Krzyska sa wszedzie, jesli nie widzisz ich na starcie tzn ze tak jak i u mnie wyswietla sie u ciebie w porzadku. Czemu u Krzyska jest inaczej nie wiem, chociaz widzialem chyba u siebie podobna blad na innym obiekcie, wiec moze uda sie go wylapac.
Krzysiek626:
Pierwszy i drugi załącznik odpowiada jak kształtuje się geometria uszkodzonego drzewa. Jeśli zrobić oblot kamerą wokół pnia, to uszkodzenie zawsze pojawia się z lewej strony, zawsze w obu płaszczyznach i tylko na C++ od 20170615. Do tej paczki, z racji najczęstszego jej używania doinstalowywałem różne scenerie i inne dodatki. Ponieważ na innej paczce, z paczem na 2017 rok, błąd się nie pojawił porównałem pliki .inc tych konkretnych drzew. Co wyszło, widać w załączniku trzecim. U góry widzimy poprawnie działający .inc, na dole ten felerny. Ten felerny mam od 13 marca (od daty rozpakowania paczki, i widzę, że był modyfikowany 13 czerwca (niestety nie jestem teraz w stanie ustalić co było tego przyczyną). Nie wiem jeszcze czym. Mimo to pytanie jest takie, czemu na exekach z przed 15 czerwca plik ten nie powoduje komplikacji.
Teoretycznie plik ten nie wziął się znikąd, więc u kogoś powinien ten błąd z drzewkami się pojawić, jeśli nie dziś... to kto wie kiedy.
Podmiana na plik z innej paczki, na ten moment u mnie rozwiązała problem.
ED:
Plik został nadpisany po doinstalowaniu sceneri L546, śledztwo przyniosło efekt.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej