Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
EP08_015:
Czy moze ktos wystawic cala ksztaltowke w t3d gdzies?
tmj:
--- Cytat: EP08_015 w 18 Czerwca 2017, 11:11:32 ---Na calkowie niezbyt fajny efekt linii wyszedł po tym uaktualnieniu.
--- Koniec cytatu ---
Poziome linie sa problematyczne, bo grubosc/przezroczystosc itp sa kalkulowana na podstawie pozycji punktu srodkowego odcinka. W dzisiejszym uaktualnieniu powinno to byc do pewnego stopnia poprawione, chociaz idealnie raczej nie bedzie. No i dodatkowo jest problem, ze do tej pory grubosc linii w sceneriach byla ustawiana "na slepo" wiec niektore moga byc zbyt grube teraz gdy szerokosc jest faktycznie wizualizowana.
mareczek:
To teraz zniknęły wszystkie drzewa. A przynajmniej w Całkowie v2 nie znalazłem ani jednego w Wilisiu.
tmj:
No tak mi sie cos wydawalo ze na Calkowie v2 dziwnie lyso jest, i nie moglem dojsc czego brakuje :x
(drzewa i inne trojkaty rysowane przy uzyciu zwyklego alpha test zostaly przesuniete tam gdzie byc powinny, tzn do fazy rysowania obiektow nieprzezroczystych. Ale exe ma tez cos takiego, ze przy przypisanym modelu terenu pomija ladowanie nieprzezroczystych trojkatow... no i drzewa szly na drzewo. Eskperymentalnie wlaczylem ladowanie trojkatow nawet przy wstawionym modelu terenu, z tym ze potencjalnie moze to cos zepsuc gdzie indziej, co wyjdzie w testach)
Stele:
Ta blokada była głównie po to, by generowaniu binarnego terenu nie trzeba było komentować tekstowego, ale i tak się go komentuje chyba wszędzie. A czy będzie ładował czy nie. Kwestia posortowania includów w głównym scn.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej