Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Radosna twórczość popełniająca non stop te same błędy
firleju:
Jak już się poobrzucaliście nawzajem to teraz wytłumaczę czemu tak jest. W opisie scenerii, jak zapewne twórcy wiedzą, nie ma czegoś takiego jak rozjazd krzyżowy. Tak naprawdę mamy odpowiednio zorientowany zbiór czterech elementów typu switch. Ten typ toru gdy jest inicjowany automatycznie przyjmuje stan "+". Nie zmieni się to, gdyż trzeba by przerobić naprawdę dużo kodu w exe, żeby taki typ rozjazdu wprowadzić. Pisałem kiedyś kod obsługi takich rozjazdów do innego projektu i wiem co mówię. Nawrotnik to jest osobna sprawa. To jest element dodawany i też jest inicjowany w pewnym domyślnym ustawieniu. Nie może on przyjąć takiego samego stanu jak elementu rozjazdu, gdyż takiego ułożenia de facto nie ma. Jedynym sposobem jest wywołanie eventów onstart, które ustawią rozjazdy krzyżowanie w jakieś domyślne położenie. Trzeba to wykonać dla wszystkich scenariuszy ze wszystkimi rozjazdami.
Ktoś uważa, że jest to błąd. Poprawić i podesłać poprawkę. Wprowadzimy i już ten błąd się nie pojawi w następnej wersji.
Krzysiek626:
Załączniki publikujemy umieszczając na serwerze eu07 i obowiązują normy w zakresie wielkości i wagi załącznika. Serwer eu07 jest stabilny, tu nie mam żadnych wątpliwości. Ja w wielu sprawach się z Tobą zgodzę, ale forma podania tego musi być strawna, dla twórców i użytkowników. Z jednej strony chcesz karać (bo jak to nazwać) twórców za ich nie umiejętność dobrej roboty, z drugiej traci zwykły człowiek, bo po pokazie fajerwerków dowiaduje się, że tego nie dostanie. Będę też bronił składaczy paczek, bo wiem jak trudno się składało paczki i ile pracy w to trzeba włożyć. Po nad to, wiem, czemu wielu zrezygnowało i zniechęciło się do tej działalności. To wszystko jest na forum, poczytaj więc. Mnie też się dostało, ale nie bywam obrażony tylko dążę do osiągnięcia celu. W wielu momentach mam przeciwników i się nie udaje, są rzeczy które się udały, choćby publikacja źródeł.
dymus:
--- Cytuj ---Opublikuję ale dopiero wtedy jak na 100000 % NIE BĘDZIE żadnego błędu. Żadnego !!!.
--- Koniec cytatu ---
Wiesz o tym, że dążenie do 10000 % doskonałości jest szczytnym celem samym w sobie, ale może spowodować to, że ta sceneria nigdy nie wyjdzie? Albo wyjdzie za kolejne x lat? Błędy mogą się pojawić zawsze, trudno, ale czasem trzeba na pewne mniejsze rzeczy przymknąć oko. A na pierwszy rzut oka sceneria wygląda fajnie :)
rysiekchaszcz:
--- Cytat: firleju w 30 Maja 2016, 21:23:27 ---Jak już się poobrzucaliście nawzajem to teraz wytłumaczę czemu tak jest. W opisie scenerii, jak zapewne twórcy wiedzą, nie ma czegoś takiego jak rozjazd krzyżowy. Tak naprawdę mamy odpowiednio zorientowany zbiór czterech elementów typu switch. Ten typ toru gdy jest inicjowany automatycznie przyjmuje stan "+". Nie zmieni się to, gdyż trzeba by przerobić naprawdę dużo kodu w exe, żeby taki typ rozjazdu wprowadzić. Pisałem kiedyś kod obsługi takich rozjazdów do innego projektu i wiem co mówię. Nawrotnik to jest osobna sprawa. To jest element dodawany i też jest inicjowany w pewnym domyślnym ustawieniu. Nie może on przyjąć takiego samego stanu jak elementu rozjazdu, gdyż takiego ułożenia de facto nie ma. Jedynym sposobem jest wywołanie eventów onstart, które ustawią rozjazdy krzyżowanie w jakieś domyślne położenie. Trzeba to wykonać dla wszystkich scenariuszy ze wszystkimi rozjazdami.
Ktoś uważa, że jest to błąd. Poprawić i podesłać poprawkę. Wprowadzimy i już ten błąd się nie pojawi w następnej wersji.
--- Koniec cytatu ---
Problem z anglikami rozwiązałem w prosty sposób:
switche a i c są położone normalnie tzn prosty i łuk a b i d odwrotnie łuk i prosta
Przykład
node -1 0 ZEB_Zwr_37a track switch 10.423 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_unused1 4.0 Rail_screw_unused1 0.2 0.5 1.1
-1652.169 -32.0 27099.812 0.0 // Point 1
0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
-1662.145 -32.0 27102.831 0.0 // Point 2
0.0
-1652.169 -32.0 27099.812 0.1 // Point 3
-3.327 0.0 1.007 // Control vector 3
3.376 0.0 -0.822 // Control vector 4
-1662.223 -32.0 27102.556 -0.1 // Point 4
190.0
endtrack
node -1 0 ZEB_Zwr_37b track switch 10.423 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 Rail_screw_used1 0.2 0.5 1.1
-1651.864 -32.0 27100.975 0.1 // Point 3
-3.419 0.0 0.626 // Control vector 3
3.378 0.0 -0.813 // Control vector 4
-1662.06 -32.0 27103.133 -0.1 // Point 4
190.0
-1651.864 -32.0 27100.975 0.0 // Point 1
0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
-1662.116 -32.0 27102.853 0.0 // Point 2
0.0
endtrack
Normalnie mozna przestawiać i jeździć po nich
Nawigacja
Idź do wersji pełnej