Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe od wersji 476

<< < (14/23) > >>

Stele:
Skoro nikt błędów nie znalazł, dochodzi jedna poprawka i zwiększamy numerek.

EU07_479:

* Event0/1/2 kolejkowane tylko przez główne ai składu.
* Ustawienie pojazdom repla4 na "nowhere" przed analizą wielu tekstur.
* Tekstury rozkładu szukane są w kolejności: nr_pociagu@typ_pojazdu, nr_pociagu, stacja_docelowa@typ_pojazdu, stacja docelowa.
    Jeśli żadna z nich nie zostanie znaleziona, wyświetlana jest "nowhere".
* Prowizoryczna poprawka na podtrzymanie napięcia na sprzęgu WN @yB
-------------------
Testy figurki mechanika w lowpolyinterior:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27135.msg424792.html#msg424792

HTD:
Takie pytanko: jadę EU07-1512, nie wiem jak zapalić światła manewrowe, działa tylko U i zapala wszystkie światła. Nie mam pewności, ale na starszych exe to chyba działało inaczej, tzn dawało się zapalać światła osobno.

Stele:
Dostała programator. Shift+U: prawo, u: lewo. Kręciołek masz po lewej zaraz za nastawnikiem, jeśli dobrze pamiętam pojazd. Tekstura trochę słaba i opisy marnie widać niestety. Pozycje manewrowe to ostatnie dwie na prawo.

MaciejM:
Tak sobie pomyślałem, że skoro ten element jest wreszcie używany to można troszkę tekstury pulpitów zmodyfikować, żeby było widać cokolwiek. Coś takiego, zrobione na szybko. Wiem że Paint :(

ST44-003:
W zasadzie wystarczyły by ze dwa zdjęcia samego sterownika żeby zrobić coś porządnego z tego. Nie muszą być super doświetlone, ważne by były wyraźne. Jakbyście coś takiego znaleźli, podeślijcie to do mnie. Nie takie rzeczy czarowałem żeby wyszły ładnie ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod