Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe od wersji 476
Stele:
Skoro nikt błędów nie znalazł, dochodzi jedna poprawka i zwiększamy numerek.
EU07_479:
* Event0/1/2 kolejkowane tylko przez główne ai składu.
* Ustawienie pojazdom repla4 na "nowhere" przed analizą wielu tekstur.
* Tekstury rozkładu szukane są w kolejności: nr_pociagu@typ_pojazdu, nr_pociagu, stacja_docelowa@typ_pojazdu, stacja docelowa.
Jeśli żadna z nich nie zostanie znaleziona, wyświetlana jest "nowhere".
* Prowizoryczna poprawka na podtrzymanie napięcia na sprzęgu WN @yB
-------------------
Testy figurki mechanika w lowpolyinterior:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27135.msg424792.html#msg424792
HTD:
Takie pytanko: jadę EU07-1512, nie wiem jak zapalić światła manewrowe, działa tylko U i zapala wszystkie światła. Nie mam pewności, ale na starszych exe to chyba działało inaczej, tzn dawało się zapalać światła osobno.
Stele:
Dostała programator. Shift+U: prawo, u: lewo. Kręciołek masz po lewej zaraz za nastawnikiem, jeśli dobrze pamiętam pojazd. Tekstura trochę słaba i opisy marnie widać niestety. Pozycje manewrowe to ostatnie dwie na prawo.
MaciejM:
Tak sobie pomyślałem, że skoro ten element jest wreszcie używany to można troszkę tekstury pulpitów zmodyfikować, żeby było widać cokolwiek. Coś takiego, zrobione na szybko. Wiem że Paint :(
ST44-003:
W zasadzie wystarczyły by ze dwa zdjęcia samego sterownika żeby zrobić coś porządnego z tego. Nie muszą być super doświetlone, ważne by były wyraźne. Jakbyście coś takiego znaleźli, podeślijcie to do mnie. Nie takie rzeczy czarowałem żeby wyszły ładnie ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej