Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [MOD/TEX/SCN] Wideoporadniki maszynowej twórczości

<< < (2/3) > >>

danniel:
Poprosiłbym o pokazanie jak modelować przekroje przy użyciu opcji Loft. Obecnie mogę to zrobić dla odcinków prostych. Przy zaznaczeniu krzywej opcja "Get Shape" jest nieaktywna.

Stele:
Wg autodesku musisz mieć w scenie przynajmniej dwie krzywe. Przekrój zdaje się musi być krzywą zamkniętą. Spróbuj w drugą stronę. Zaznacz przekrój, skonwertuj go do compound object>loft, wybierz ścieżkę po której ma być tłoczony. Spróbuj też skonwertować ścieżkę do editable path. Niestety w najbliższych dniach nie przewiduję kontaktu z komputerem na którym mam maxa.

matek123:
Instrukcja obsługi loft. Pivot przekroju należy ustawić tyle cm powyżej obrysu przekroju, aby zachować odpowiedni odstęp od poziomu główki szyny. Zalecam pracę na kopii układu torowego.
http://eu07.pl/userfiles/11222/priv-loft.rar

Stele:
Czy ktoś jest zainteresowany konwersją samochodów? Dostałem od Pitka namiary na paczki aut użytych w TD2. W sumie 64 pojazdy. Niestety jest przy nich trochę pracy, więc sam ogarnę może z pięć zanim będę miał tego dość. Wymagania: 3ds max, dowolny program do grafiki rastrowej, obsługujący RGBA. Podstawowe umiejętności obsługi.
Znajdą się chętni, nagram co i jak. Link do jednej z sześciu paczek. Auto nr1 po obróbce w załączniku.

Pitek:
Przy okazji wyciągnijcie sobie tak koła, aby mogły się kręcić. Bo u nas to na razie statyczne obiekty i się nad nimi nie rozczulałem ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod