Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria scnBN

<< < (13/25) > >>

Stele:

--- Cytat: Dariuszek w 03 Sierpnia 2016, 16:01:40 ---A jak modelujecie w Maxie, to niby nie trójkątami? ;) To też są trójkąty, tylko, że max domyślnie ma wyłączone wyswietlanie tego, ale można przełączyć.

--- Koniec cytatu ---
No niekoniecznie. Znaczy się można podzielić jawnie, tworząc krawędź między wszystkimi wierzchołkami. Jak tego nie zrobimy, to podział jest robiony automatycznie, co z jednej strony może generować skaszanioną topologię przy podziale ngonów (w którą stronę da przekątną prostokąta też ma niekiedy znaczenie), a z drugiej pozwala na używanie narzędzi bazujących na podziale krawędzi, wymagających względnie prostokątnej siatki do poprawnego działania.

dymus:

--- Cytat: macius5991 w 03 Sierpnia 2016, 21:46:14 ---1) Mam nadzieję, że scenerię masz podzieloną na Layery terenu/torów/zieleni itd.?

--- Koniec cytatu ---
Oczywiście ze tak ;)

--- Cytat: macius5991 w 03 Sierpnia 2016, 21:46:14 ---2) Proponuję nieco ogarnąć perony (pierwsza stacja, kolejne też). Jak nie robisz ich jako drogę to chociaż nieco lepsze tekstury im dać ;) Jakieś śmietniki, ławki, latarnie?

--- Koniec cytatu ---
Postaram się coś pozmieniać do natępnej wersji, z tym że to co teraz prezentuje to jest dość wczesna wersja - przynajmniej w kwestii detali - dużo drobiazgów jeszcze dojdzie, latarnie, ławki itp. itd. Tak naprawdę duużo rzeczy jeszcze trzeba dodać i zdjaję sobie z tego sprawę (czy to w ogólnym otoczeniu czy szczegółach).

EDIT: minął miesiąc od wstawienia tutaj kolejnej wersji. 4 osoby zadały sobie trud żeby napisać cokolwiek i bardzo mi miło z tego powodu, naprawdę. Szkoda tylko że tak mało, rozumiem reszta czeka na wersję gotową w 100%? Nie ma żadnych sugestii i uwag odnośnie tego co jest? Nie wie co napisać? Czeka na kilka scenariuszy? Na skończoną sieć w 100%? Rozumiem że napisana prowizoryczna misja nie powiększyła ilosci osób testujących, albo chociaż mogących cokolwiek napisać (uwagi, sugestie), lub tych które się po prostu przejechały (po to ta misja była zrobiona) i chciały napisać cokolwiek.

Balaclava:

* Teksturę terenu zmieniłbym na grassdarkgreen2 lub grass_mix (to ta z "Mostów")
* Zamiast pola jako box, użyłbym wiejskie/pole_*.inc - niestety sprawdziłoby się to tylko w przypadku płaskiego terenu
* Gdzieniegdzie sygnalizacja SBL wchodzi nam do kabiny...
* W logu wywala info o torach dłuższych niż 500m
* Wielki plus za zróżnicowany profil pionowy
Błędów jest mało, jedzie się całkiem przyjemnie, a po dopracowaniu otoczenia może być jeszcze lepiej.

Stele:
Wiejskie/pole.inc bym wyśrodkował. Znaczy się zrobił klona jak nie chce ci się przeliczać wpisów dla Całkowa. Wstawiałem je w notatniku i z pivotem w narożniku było mi łatwiej, ale w maksie z pivotem w środku będzie lepiej. Można dać rotację po trzech osiach i mocno jakoś na lekko pochyłym by wyglądało. No ale kto obsiewa ostro pochyły teren?

Mariusz1970:
Dymus, po twoim apelu, postanowiłem pochylić się do twojej prośby, ściągnąłem scenerie, sprawdziłem to co kiedyś, czyli duplikaty i nic się nie zmieniło.
1748 tree.inc
97 grass.inc
2 pozostałe inc
3 triangle
Myślałem, że po tak długim czasie to poprawisz, tym bardziej po tym ostatnim apelu. Tak więc, jeśli w przyszłości wystawisz nową wersję scenerii i nic nie wspomnisz o usunięciu powyższego, będę uważał, że się nic nie zmieniło.Wobec tego, ja już jako tester odpadam, aby nie tracić swojego czasu.

Przykład podwójnego wpisu, gdzie jeden z wpisów będzie traktowany jako duplikat:

--- Kod: ---include;tree.inc;l61_plants/drzewo1024p;10013.3;-18.5826;3362.08;0.0;6;3;end //Plants
include;tree.inc;l61_plants/drzewo1024r;10013.3;-18.5826;3362.08;0.0;5;3;end //Plants

--- Koniec kodu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod