Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria scnBN

<< < (12/25) > >>

Mariusz1970:
A co z triangle_strip? Widac w niektorych *.inc, gdzie sa np. 4 wierzcholki i MaSzyna lyka.

Stele:
Hmm, nie zastanawiałem się nigdy nad tym. W locie robi triangulację? Nie doceniałem naszego silnika. :P Tylko jeszcze jak to wyeksportować i potem zaimportować by były czworokąty?

Mariusz1970:
Stelus, od strony kodu MaSzyny, to nie wiem co robi. Zobacz scenery.doc i ten lakoniczny rysunek :) a takze te inc o ktorych wspomnialem. Tam jeszcze jest triangle_fan. Import/eksport to osobny problem.

Dariuszek:
A jak modelujecie w Maxie, to niby nie trójkątami? ;) To też są trójkąty, tylko, że max domyślnie ma wyłączone wyswietlanie tego, ale można przełączyć.

MaciejM:
1) Mam nadzieję, że scenerię masz podzieloną na Layery terenu/torów/zieleni itd.?
2) Proponuję nieco ogarnąć perony (pierwsza stacja, kolejne też). Jak nie robisz ich jako drogę to chociaż nieco lepsze tekstury im dać ;) Jakieś śmietniki, ławki, latarnie?

Jednym słowem - wow. Ja tam widzę ponad ponad godzinne scenariusze z wielkimi możliwościami. Widać, że wymaga jeszcze sporo pracy (otoczenie, SRK), ale jest świetnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod