Autor Wątek:  Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!  (Przeczytany 1110963 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Online robert357

  • Wiadomości: 203
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2310 dnia: 02 Czerwca 2024, 00:51:42 »
A jak faktycznie będzie błąd z komponentem to będzie klops? Lepiej zostawić jak jest.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6284
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2205
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2311 dnia: 02 Czerwca 2024, 13:55:44 »
Uważam, że obecna wersja jest najmniejszym złem. Ewentualnie można pomyśleć tak, że w debugu by logowało braki atachmentów, a w normalnym trybie by ignorowało.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1610
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1297
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2312 dnia: 02 Czerwca 2024, 15:13:11 »
To przegrzebujcie sobie milion fałszywych errorów w poszukiwaniu tego jednego, który faktycznie psuje rozgrywkę.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6343
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 374
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2313 dnia: 02 Czerwca 2024, 18:17:47 »
Tak tylko gwoli formalności wspomnę, że koncepcja pliku "errors.txt" zakładała logowanie wyłącznie krytycznych błędów (niespójności logicznych wykrytych podczas wczytywania), żeby ich nie szukać po całym "log.txt". Linijki zapisywane do "errors.txt" znajdowały się również w "log.txt". Celem istnienia pliku "errors.txt" było sprawne usunięcie oczywistych błędów, a autor scenerii powinien zadbać o to, by ten plik pozostał pusty (nie był tworzony). Jednocześnie linijki zapisywane do pliku "errors.txt" miały specyficzną składnię, z jednej strony zrozumiałą dla człowieka, z drugiej możliwą do automatycznego parsowania. Po dwóch słowach kluczowych był umieszczany dwukropek, a potem dalsze informacje o błędzie. Dzięki takiej składni linijki mogły być analizowane przez starter (jest obsługa tego w Rainsted), aby w przypadku wygenerowania "errors.txt" u użytkownika końcowego można było wysłać te linijki na serwer poprawek, a w efekcie starter miał pobierać wskazane przez serwer paczki poprawek albo skrypty korygujące drobne literówki w plikach, aby odciążyć niezorientowanych użytków od konieczności zapoznawania się ze strukturą plików i składnią. Niestety, sens ten został zagubiony, do "errors.txt" zapisywana jest masa nieistotnych rzeczy, a serwer poprawek został uruchomiony jedynie w zakresie komunikacji ze starterem.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Joymaxx

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2314 dnia: 02 Czerwca 2024, 23:23:05 »
Właśnie brakuje takiego centrum pobierania brakujących należności. Bardzo by się przydało.  Jestem pod wielkim wrażeniem że pracujecie nad Maszyną od lat zupełnie za darmo, sim rozwinął się w bardzo dobrym kierunku. Ale mam wrażenie że jego tworzenie jest nieco chaotyczne. Niby mamy repo ale tam i tak nie znajdziemy wielu potrzebnych plików. Struktura też stale się zmienia, w wielu przypadkach wystarczy skopiować dany plik modelu albo tekstury, zmienić nazwy na te brakujące w error.txt, utworzyć mat, napisać ścieżkę, powrzucać wszystko do folderów i tak naprawdę mozna naprawić wiele obiektów które są różowe. Czemu brakuje ich na przykład w nowszych wersjach na repo, tego nigdy nie zrozumiem ;) Można też samemu zrobić sobie tekstury, np. D24 którego mi brakuje aktualnie.
« Ostatnia zmiana: 02 Czerwca 2024, 23:25:31 wysłana przez Joymaxx »

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2315 dnia: 03 Czerwca 2024, 13:43:28 »
Nie, nie było. W macie ścieżka pliku prawidłowa, sama nazwa tekstury też ale mimo to engine daje w logu że nie może znaleźć.[/b]
Znalazłem, trzeba podmienić tpbps_new2 --> tpbps-new2.

Bad file: failed to locate texture file "punktzdawczoodbiorczy" --> do podmiany na ten drugi, chyba w folderze pkp -  Fakt, plik był stary ale w folderze pkp był nowszy tyle że w nazwie miał podkreślniki.
Trzeba podmienić wpisy w którymś pliku (reszta.scm?)

ale engine szuka jegd50_original1e. Może kiedyś nazywał się inaczej, tyle że w repo w żadnej wersji go nie znalazłem. Zmieniłem nazwę tekstury, wrzuciłem i bad file zamilkł.
Błąd w we wpisie, sprawdź sobie scenery/kaliska/przejazdy.scm, (Ctrl + F "jegd50_original1e"). Zwykła literówka.

Nie mam szczerze pojęcia gdzie znajdę wpis pod tabl/tabl/c/tz1 i pmppw/d24.
scenery/kaliska/sygnalizacja.scm, scenery/kaliska/tory.scm albo scenery/kaliska/reszta.scm. A najlepiej otwórz np. w Notepadzie++ i zrób "Find in Files"


A tak naprawdę uważam że pomysł Ra jest dobry - zrobić spis, gdzie będą umieszczane wszystkie tekstury/modele które będą usuwane i adekwatne podmiany do nich.

Offline Joymaxx

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2316 dnia: 13 Czerwca 2024, 04:21:39 »
Naprawiłem już wszystko co było możliwe. Zostały pierdoły których już nie ma na mapie zapewne, pozostały wpisy w eventach. Prosił bym jeszcze by ktoś pomógł mi naprawić ostatnią teksturę tabliczek onumerowania zwrotnic we Wrocławiu. Zapewne trzeba zmienić któryś wpis w odpowiednim evencie. I kolejny raz proszę od dwa pliki odpowiadające za sygnały, działanie kilku przejazdów kolejowych:

Cytuj
"scenery/przejazdy/rog2.inc"
"scenery/przejazdy/syg2rog2.inc"

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2317 dnia: 01 Lipca 2024, 09:56:16 »
[jedynie 18 dni czekania]  - przepraszam najmocniej za to.

Wpisy poprawione w r. 462, ince w załączniku.

A w ogóle dzięki za zgłoszenia - z powodu miliarda linijek w errorsie nigdy tak szybko bym tego nie poprawił; jak wydzieliłeś to wszystko do jednego spisu, to trwało to 5 min :).

Offline kocio

  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2318 dnia: 01 Lipca 2024, 11:41:57 »
Witam. Pamiętając o poprawkach w scenerii kaliska chciałbym przypomnieć o pojedynczym słupie trakcyjnym przekraczającym skrajnię. 115,1 kilometr trasy Kalisz - NS za przystankiem Kalisz = Szczypiorno. Za każdym razem jest dziwnie, że tyle lat nie dało się tego naprawić. Jako 80 letni maszynowy maszynista proszę, chcę choć raz przejechać kaliską bez problemu. Z góry dziękuję. 

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6343
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 374
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2319 dnia: 23 Lipca 2024, 01:24:56 »
Oglądałem ostatnio Ostrów Wielkopolski i była tam lewitująca bramka sygnałowa, obrócona w osi poziomej o 90°. Nie wiem, czy mam aktualne pliki, bo odpalałem na 23.07, a i pliki Kaliskiej są z datą 2021. Pamiętam, że takie obracanie tego modelu bramki miało miejsce w którejś ze scenerii paczkowych (obstawiałbym Drawinowo) i działo się to w czasie, kiedy wprowadzałem zapis modeli w E3D (czyli ze 12 lat temu). Ponieważ okazało się, że tylko ten jeden model się tak obraca, to uznałem, że nie ma sensu, abym rozpracował przyczynę tego obrotu i naprawiał na poziomie EXE, skoro w krótkim czasie można poprawić ten jeden model. W każdym razie, błąd ten wrócił. A może jest już poprawiony?

UWAGA: Sceneria zawiera błędy i w krótkim czasie nie jesteśmy w stanie ich poprawić. Liczymy na Waszą pomoc.
Proponowałbym zamknąć ten wątek, po zrobieniu podsumowania: co jest poprawione, co jeszcze wymaga poprawienia. I otworzyć nowy, jedynie z listą rzeczy, które nie przestały być istotne wiele lat temu. Bo ile to jest "w krótkim czasie"? Osiem lat co najmniej, ile więcej? 25 lat wystarczy? Po co ktoś ma czytać "Jeszcze patcha 1.16 proszę! Bez tego mogą być braki obiektów, a na pewno gorsze wrażenia wizualne." i domyślać się, o co wtedy chodziło? Aktywnych użytkowników coraz mniej, na forum się mało kto udziela, to do kogo jest skierowany obecnie ten apel?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2320 dnia: 23 Lipca 2024, 13:25:09 »
Ja na dosyć dobrym sprzęcie zauważyłem spadek FPS w Pabianicach.

Znalazłem winowajcę - 110 instancji modelu płotu betonowego = 110 dodatkowych, zbędnych drawcalli. Jak się je usunie to jest lepiej, chociaż dalej trochę ścina.

Tak się zastanawiam, przerobić model tego płotu na node triangles w pliku .inc? Na tej same zasadzie co z drzewkami - będzie kompilowany razem z terenem w pliku .sbt i będzie jeden drawcall zamiast 110. .t3d może zostać jako placeholder.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6284
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2205
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2321 dnia: 23 Lipca 2024, 18:38:56 »
To zależy jak bardzo ma geometrię sporą. Tzn, czy się kwalfikuje do robienia LOD. Jak nie, to myślę, że można przerobić.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2322 dnia: 12 Sierpnia 2024, 23:53:09 »
Zaimportowałem model płotu; problem jest inny: ma to 19 (!) submodeli. W sumie jest 220 trójkątów, więc do LOD się raczej nie kwalifikuje. Będę miał chwilę czasu, to skonwertuję na trójkąty.

+- z dwuletnim spóźnieniem:
https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v4.0.7z
https://eu07.pl/userfiles/27025/ehz13-r2.7z
- Wszystkie przejazdy z trupomodelami zastąpione nowymi,
- SM42 powinna już zabierać wagony Włókniarza,
- Różne inne poprawki, można luknąć w changelog na websvn aby sprawdzić co dokładnie.

W Pabianicach dodałem odcinki izolowane i dopisałem sprawdzanie do eventów. Kolizji nie powinno już być, ale może być długie stanie pod S1... :v
Jutro przekopię wątek, bo nie wszystko co było zgłaszane jest poprawione.

Na składy nawet nie patrzyłem, można to zawsze poprawić na końcu. Korzystajcie z poprawek od innych użytkowników, jeśli brakuje wagonów.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2323 dnia: 14 Sierpnia 2024, 14:57:40 »
Chciałem zapytać czy to jest PC? Czy tylko apdejt na starsza wersję. Pytam bo niewiem gdzie wypakować. Na czysta aktualna PC czy do paczki starszej gdzie jest już Ta sceneria.

Oto bledy taboru na czystej najnowszej pc.
Braki dla pojazdu: 33517983875-0 tekstura: 33517983875-0 [406RA_NO_SZ_PCCS_1]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 83517881471-0 tekstura: 83517881471-0 [406RA_NO_NZ_CTLL_3]
 Braki dla pojazdu: 33517980118-8 tekstura: 33517980118-8 [406RA_NO_NZ_GATX_1]
 Braki dla pojazdu: 33517883905-6 tekstura: 33517883905-6 [406RA_NO_NZ_TM_1]
 Braki dla pojazdu: 83517983704-1 tekstura: 83517983704-1 [406RA_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 83517881471-0 tekstura: 83517881471-0 [406RA_NO_NZ_CTLL_3]
 Braki dla pojazdu: 33517883905-6 tekstura: 33517883905-6 [406RA_NO_NZ_TM_1]
 Braki dla pojazdu: 33517856129-6 tekstura: 33517856129-6 [406RB_NO_NZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 33517856129-6 tekstura: 33517856129-6 [406RB_NO_NZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 33517853187-7 tekstura: 33517853187-7 [406RB_SO_SZ_RAILP_1]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 33517853187-7 tekstura: 33517853187-7 [406RB_SO_SZ_RAILP_1]
 Braki dla pojazdu: 33517863179-2 tekstura: 33517863179-2 [406RB_SO_NZ_PENLO_1]
 Braki dla pojazdu: 33517853187-7 tekstura: 33517853187-7 [406RB_SO_SZ_RAILP_1]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 33517863179-2 tekstura: 33517863179-2 [406RB_SO_NZ_PENLO_1]
 Braki dla pojazdu: 33517853187-7 tekstura: 33517853187-7 [406RB_SO_SZ_RAILP_1]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 33517855562-9 tekstura: 33517855562-9 [406RB_NO_NZ_GATX_4]
 Braki dla pojazdu: 33517850951-9 tekstura: 33517850951-9 [406RB_NO_NZ_TM_1]
 Braki dla pojazdu: 33517863356-6 tekstura: 33517863356-6 [406RB_NO_NZ_ORKOL_2]
 Braki dla pojazdu: 33517856543-8 tekstura: 33517856543-8 [406RB_SO_SZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517952512-6 tekstura: 33517952512-6 [406RB_NO_SZ_TWG_1]
 Braki dla pojazdu: 33517853187-7 tekstura: 33517853187-7 [406RB_SO_SZ_RAILP_1]
 Braki dla pojazdu: 33517856543-8 tekstura: 33517856543-8 [406RB_SO_SZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517856543-8 tekstura: 33517856543-8 [406RB_SO_SZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517856129-6 tekstura: 33517856129-6 [406RB_NO_NZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517856543-8 tekstura: 33517856543-8 [406RB_SO_SZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517856543-8 tekstura: 33517856543-8 [406RB_SO_SZ_GATX_2]
 Braki dla pojazdu: 33517854112-4 tekstura: 33517854112-4 [406RB_NO_NZ_ORKOL_3]
Czego niemam i musze dociagnac? szukajka nic mi nie podpowiada.
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2024, 18:44:11 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2324 dnia: 14 Sierpnia 2024, 18:59:51 »
Paczka całościowa, ale można też nadpisać starszą wersję. Te błędy to chyba brakujące tekstury dla beczek, popraw składy w Starterze.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2325 dnia: 14 Sierpnia 2024, 19:03:42 »
Na którym kanale odbywają się manewry w Ostrowie? Już wiem na każdym.

Będę pisał na biezaco błędy.

Źle ustawione ramiona szlabanu w ociazu. Jakby odwrotnie.
W NS Brakuje tabliczek na sygnalizatorach sz w sem kształtowych niektóre sz są wewnątrz słupa semafora kształt.
W Kaliszu też jeden ze szlabanów odwrócony i tak w stronę Winiar to samo.
W sędziach nieoteksturowane płyty w torach przy peronach.
W ZW też są w peronach nieoteksturowane płyty w torach.
Nieoteksturowane zapory na przejezdzie za ZW przed wskaźnikiem 6. I kolejny przejazd to samo.
Nieoteksturowane płyty w torach w łasku.
Nieoteksturowany wózek torowy w łasku.
W Dobroniu brak tekstur płyt w torach. To samo w Pabianicach.

Koniec testu. Scenariusz na włókniarza przejezdny. Stonka dalej nie zabiera wagonów z peronu w LK. Stoi pod tarcza i nic.
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2024, 21:41:17 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2326 dnia: 14 Sierpnia 2024, 21:43:33 »
Wyłączyłeś już? Jak nie, to sprawdź pod F12 -> Vehicle Scan Table (czy coś takiego), co ma wbite.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2327 dnia: 14 Sierpnia 2024, 21:44:57 »
Niestety wylaczylem. Zalaczam loga i errors do diagnozy brakujacych tekstur i taboru.
A czy przy okazji naprawiłeś błąd związany z korkiem pomiędzy retkinia a LKTow? Tam się korkowały sklady towarowe w stronę Olechowa.

Czy moze mi ktos wystawic paczke z najnowszej PC 406r_v1 w wersji oficjalnej e3d? Zwalilem sobie caly folder bo mi sie wozki nie laduja w wagonach. Ciagnalem katalog z repo ale mi to nie rozwiazalo sprawy. Bede wdzieczny za paczke bo niechce na nowo calosciowki cala noc ciagnac.
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2024, 23:17:42 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2328 dnia: 14 Sierpnia 2024, 23:18:23 »
Poprawki zgłoszonych błędów są już na repo, wpisy do beczek jutro poprawię.

Mam przygotowane zapowiedzi dla całej scenerii pod SIP wykonane darmowym syntezatorem mowy, którego licencja pozwala na wykorzystanie w symku.
Jeśli ten głos by nie pasował, to mogę zawsze dać inny z takich które można urzyć.

https://eu07.pl/userfiles/20786/SIP%20Kaliska.zip
Świetna sprawa, wgrałem na repo w r. 466. Jedyne co, to dwie drobne rzeczy:
- W zapowiedziach jest "Łódź Lublinek", natomiast przed modernizacją (a taki stan odwzorowuje sceneria) stacją się nazywała samo "Lublinek". Mógłbyś nagrać jeszcze wersję z samym "Lublinek", albo wyciął "Łódź" z wav'a?
- Mógłbyś nagrać "Zduńska Wola Karsznice" oraz "Zduńska Wola Południe"? To tak w razie gdyby ktoś kiedyś napisał scenariusz dla regio ZWK - Łódź

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 678
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2329 dnia: 15 Sierpnia 2024, 04:37:27 »
Proszę bardzo, wysłałem w prywatnej wiadomości, ponieważ dostałeś na szybkiego link do dropbox.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2330 dnia: 15 Sierpnia 2024, 12:47:08 »
Hubert zapowiedzi zwk moga sie przydac gdyz byl napisany scenariusz z OW do ZWKPD. Dawalem linka wiele postow wyzej. Mozna by go tez dostosowac.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2331 dnia: 15 Sierpnia 2024, 14:01:55 »
Osobowy, czy pośpieszny? Znalazłem paczkę z 134, 5523 i cegielski1, przy czym w tej ostatniej jest tylko pośpieszny to ZWK (odwrócony Cegielski). Wszystkie te scenariusze działają na innym pliku kaliska_events.ctr. Trzeba je przetestować na zwykłym scenery/kaliska_events.ctr. Jak wszystko będzie przejezdne, no to ok, mogę do paczki dołączyć. Ale jak nie, no to niestety trzeba czekać na nowe sterowanie od Pozdze, nie chce mi się poprawiać tych misji.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2332 dnia: 15 Sierpnia 2024, 14:32:00 »
134, 5523 dzialaly bo to do kalisza i z powrotem do ow. Nie dzialal tylko cegielski1 bo w NS byl kierowany sklad na boczny tor grupy towarowej zamiast na wprost w strone ZW. W zasadzie tylko to bylo tam do poprawy.
Jak możesz to wyciągnij do prowadzenia tego pospiecha z Łk do ow.

Hubert nie odpisałeś mi na pytanie czy przyjzales się korku pomiędzy retkinia a LKTow? Tam dochodziło do najechania na tył towarowego zaraz za retkinia na łuku. Tam lktow nie wpuszczała do Chojen towarka który jechał przed nami.
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2024, 14:50:44 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 692
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 461
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2333 dnia: 15 Sierpnia 2024, 15:54:43 »
Pośpiech ŁK - OW zaczyna się na pętli pośrodku nicości, w dodatku z długim czekaniem. Jeśli ktoś odpali mapę po raz pierwszy, to prezentuje się to trochę słabo, stąd ona jest zakomentowana. Ale nadal można się nią przejechać zaznaczając "Pokazuj pociągi AI" w Starterze.

Korku się nie przyjrzałem, zaraz sprawdzę loga.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2334 dnia: 15 Sierpnia 2024, 17:22:54 »
Misja na towarowym z ow do LOl.
Otwarty przejazd w kolumnie.
Dojechalem na Olechów jednak manewry zakończone kolizja z innym et22 602 która stała od tak sobie w dodatku nieoświetlona jakby wygaszona. Na screnie niewiele widac bo juz sie ciemno zrobilo. NIestety przywalilem w nia i oba loki sie wykoleily.
Ja bym w tym scenariuszu wylaczyl manewry bo te tory kompletnie nie realistyczne sa. Zwlaszcza ten stromy zjazd z gorki tam by sie wszystko wykoleilo w realu.
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2024, 18:43:24 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2335 dnia: 15 Sierpnia 2024, 20:05:01 »
Scenariusz towarowy z Olechów do Ow.
W Chojnach nieoteksturowane płyty w torach przy peronach.
Za ZW otwarty przejazd.
Na wjezdzie do kalisza na obu torach są podane tarcze powt. Semafora wjazdowy lewego toru jest na s1 a tarcze przed nim na zielono.
Scenariusz zakończony powodzeniem.
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2024, 23:51:53 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2336 dnia: 16 Sierpnia 2024, 18:45:03 »
Test scenariusza osobowego. Błędy będę pisał na biezaco.
W Pabianicach na pierwszym przejezdzie auto pomimo zamkniętych szlabanów wjeżdża na przejazd.
Scenariusz zakończony powodzeniem.

W starterze widać prawie wszystkie sklady. Warto to uporządkować i zostawić jedynie te przewidziane do prowadzenia.
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2024, 22:12:22 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2337 dnia: 18 Sierpnia 2024, 15:43:26 »
Ostatni Test scenariusz na cegielskim.
Błędy jak zwykle na biezaco.
Przed Kaliszem świecą powtarzacze dla lewego toru pomimo s1 na semaforze. Ten sam błąd jest na scenariuszu towarowym. Jedynie dla osobowego jest ok.
Scenariusz zakończony manewrami w ow powodzeniem.
Koniec testów.
« Ostatnia zmiana: 18 Sierpnia 2024, 17:46:47 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline wujekmaslak

  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2338 dnia: 19 Sierpnia 2024, 16:36:18 »
Pośpiech ŁK - OW zaczyna się na pętli pośrodku nicości, w dodatku z długim czekaniem. Jeśli ktoś odpali mapę po raz pierwszy, to prezentuje się to trochę słabo, stąd ona jest zakomentowana. Ale nadal można się nią przejechać zaznaczając "Pokazuj pociągi AI" w Starterze.
Przejechałem, w pełni przejezdne, pomijając ogólne błędy wymieniane wcześniej jak odwrócone zapory czy tekstury przejść między peronami(mam paczkę sprzed ostatnich zmian więc nie wiem czy po ostatnich poprawkach to dalej występuje).
Gdyby startował w jakimś rozsądniejszym miejscu i z krótszym czasem oczekiwania byłby "grywalnym scenariuszem"

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #2339 dnia: 19 Sierpnia 2024, 17:50:40 »
Zawsze można ustawić tak by scenariusz zaczynał by die w jakimś loku na Kaliskim a potem pójść na peron i zaczekać na niego potem wejść do loka i w traske.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015