Nie da się dojechać o 0:22, chyba, że łamiąc ograniczenia prędkości, nie mówiąc już o pominięciu 2 hamowań kontrolnych. No albo gdyby tak połączyć 2 EP05, to może by dały radę uzyskać taki czas przejazdu. Na jednym EP05 nie da się (bezpiecznie). Temat już był poruszany, z tego co wiem charakterystyki lokomotyw zostały zmienione, co spowodowało, że większość rozkładów z wersji przed zmianą charakterystyk nie pasuje (po zmianie lokomotywy mają mniejsze przyśpieszenie). @Transkei zrobił nowy scenariusz w Całkowie, z nowymi rozkładami - i te pasują. Tam opóźnienia wynikają wyłącznie ze zdarzeń losowych i jeśli nie ma zdarzeń opóźniających to przyjeżdża się równo z rozkładem. Nawet stonką się da ;) W testowanej wersji Drawinowa nie było żadnych zdarzeń opóźniających, przejechałem praktycznie 100% trasy z maksymalną dopuszczalną prędkością, uzyskując prędkości W8 praktycznie 10m przed W9a i przyśpieszając z wyprzedzeniem, żeby przekroczyć prędkość W8 dokładnie po minięciu W9b ostatnim wagonem składu. Oczywiście wszystko z hamulcem w trybie "R" (domyślnie w scenariuszu jest ustawiony nie wiedzieć czemu "P"). Co do godziny przyjazdu 0:24 - jest to czas w którym skład zatrzymał się w peronie. Mogłem zatrzymać się o jakieś 15 do 30 sekund wcześniej gdybym hamował intensywniej (wyszłoby kawałeczek dalej od W4).
W związku z tym proponuję, żeby uwzględnić godzinę przyjazdu 0:25, można o tej godzinie przybyć bezpiecznie, bez przekraczania dopuszczalnej prędkości, katowania lokomotywy maksymalnym prądem który nie wyrzuca wyłącznika nadprądowego i napędzając skład tylko jedną lokomotywą. Należy też oczywiście uwzględnić, że bezpieczny przejazd będzie odbywać się z prędkością NIŻSZĄ od dopuszczalnej, co przy uwzględnieniu samej dokładności haslera daje Vmax - 5 (pi razy oko). Z tym 0:25 trochę strzeliłem, trzeba to jeszcze zweryfikować jadąc jeszcze raz prawidłowo (tzn. WOLNIEJ niż jechałem, wykonując 2 hamowania kontrolne przed pierwszym 60km/h i przed przekroczeniem 120km/h).
Z dekoracji brakuje mi tylko jednej, bo pobrałem sobie wszystkie możliwe dodatki, tylko jednego nie znalazłem - 113. Zastąpiłem jakimś innym podobnym.
Dziś postaram się wieczorem przejechać jeszcze raz, wzorcowo, z dokładnym pomiarem czasu przejazdu. Trochę mnie martwi, że ten event nie odpalił, ale jeśli próbował odpalać za wcześnie - to mogło nie załapać. Jeśli chodzi o manewry - mieszczę się w 10 minutach, ale to jest na styk. Manewry na styk są raz - wyjątkowo nierealistyczne (w rzeczywistości nie teleportujesz się do drugiej kabiny ani wagony się same nie przypną), dwa - uzależnienie przypisania rozkładu od takiego czasu na styk jest ryzykowne i łatwo wysypać scenariusz. Niewykluczone, że wyjdzie mi godzina przyjazdu 0:26, szczególnie drugie HK może mieć większy wpływ niż zgaduję, przy większych prędkościach HK chyba bardziej wpływa na czas niż przy mniejszych.
Aha, jeszcze jedna uwaga, nie wiem czy istotna - jest taki odcinek gdzie jest nieco mniejsze napięcie sieci. Przy tym mniejszym napięciu (jakieś 2,5kV) EP-ka ma problem z rozbujaniem się do 160, po minięciu tego odcinka przyśpiesza zauważalnie lepiej. No chyba, że tylko mi się tak wydawało.