Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Mosty

<< < (17/22) > >>

Stele:
Drogę z chodnikiem mamy proceduralnie od jakichś dwóch lat jak nie więcej. Ra kiedyś zrobił. Masz użyte choćby na Bałtyku i Całkowie.
Bloki z balkonami może i by się przydały, ale tu nie chodzi o ich złą jakość, tylko umiejętność sensownego ułożenia klocków. Urbanisty nam trzeba. :P

MaciejM:
Chodniki są do zrobienia z poziomu 3ds, nawet udało się zrobić zatoczkę na przystanek autobusowy.

Stele:
Tylko obniżaj/wyłączaj chodnik na przejazdach by takich bubli nie było. ;)
Btw, czysta tex znaku stop by się przydała. Che spoko, ale nie na każdym.

MaciejM:
http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-mosty_03022016.7z   25.01 MB

Chodniki zmieniłem hurtem notatnikiem, trzeba jeszcze jedynie na przejazdach poprawić wysokość, dodać płyty przejazdowe. W tej paczce zmiany jedynie w okolicy stacji Grzybno (skończony układ torowy, powoli powstaje otoczenie, można się pobawić działaniem trójkąta). Z tej paczki errors.txt możecie nie wysyłać, powoli mi się już to wszystko kształtuje.

Układ torowy na scenerii uważam za skończony. Pozamieniam te nieszczęsne szuwary na coś lepszego (zrobiłem sobie nowy plik zielen.txt (używam go w Grzybnie), poprawię drogi na przejazdach, pododaję płyty przejazdowe, zorganizuję przejazdy (bo teraz nie wszystkie działają niestety...).

Edit.: czy taki układ drzew wygląda ok? Jest to pas drzew małych, za nim dwa pasy drzew dużych, ustawionych "naprzemiennie".

Benek:
Tak, dobrze jest. Im mniej użyjesz różnych gatunków drzew, tym będzie większy FPS w ich pobliżu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod