Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Mosty

<< < (16/22) > >>

Stele:
To był unoff dla Ra dołączony do paczki l61. Jest już na repo. A tu samodzielnie: http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-dekiel.7z

mac310:
Errors.txt z ostatniego apdejtu i po dodaniu tej studzienki.

Krzysiek626:
Uruchomiłem Mosty dwa razy. Po pierwsze na paczce 1504+pacz+pacz styczniowy. Po drugie na zaktualizowanym dziś repozytorium SVN. Dzięki temu, uzyskałem do porównania różne pliki errors.txt

MaciejM:
Dzięki. Na tworzonej stacyjce Grzybno (kolejna po Mostach stacja, gdzie można się pobawić w manewry) zrobiłem "trójkąt" do obracania parowozów (można założyć że kiedyś tam była parowozownia, nie?), a który teraz może służyć do obracania lokomotyw jednokabinowych (żeby nie było głosów, że scenariusz wymusza jazdę tą "gorszą" stroną). Co ciekawe - działa on "automatycznie", czyli po wjeździe za rozjazd po chwili zmienia się pozycja rozjazdu, aby móc przejechać na drugą stronę. Ponadto wykrywa skąd lokomotywa przyjeżdża i ustawia tak rozjazd, żeby bez wychodzenia z kabiny wjechać za rozjazd nie rozpruwając go.


--- Kod: ---node -1 0 tr_komorka memcell 0 0 0 * 0 0 none endmemcell //komorka mechanizmu

event tr_zmien:busy multiple 10 none rozj_plus rozj_minus endevent //po wjezdzie za rozjazd

event tr_plus:busy multiple 0 none tr_plus_kom g_reczny3+ endevent //odczyt z ktorej strony wjezdza lokomotywa
event tr_minus:busy multiple 0 none tr_minus_kom g_reczny3- endevent

event tr_plus_kom updatevalues 0.0 tr_komorka * 1 1 endevent //+
event tr_minus_kom updatevalues 0.0 tr_komorka * 2 2 endevent //-

event rozj_plus multiple 0 tr_komorka g_reczny3+ condition memcompare * 2 2 endevent //eventy zmiany polozenia z uwzglednieniem kierunku, z ktorego przyjechala lokomotywa
event rozj_minus multiple 0 tr_komorka g_reczny3- condition memcompare * 1 1 endevent
--- Koniec kodu ---
Stacyjka wzorowana jest troszeczkę na okolicach Świnoujścia, główne zadanie to przetaczanie pełnych beczek ze stacji (z torów przyjazdowych) na miejsce ładowania oraz pustych beczek z miejsca ładowania na tory odjazdowe.

Cesky Kretek:

--- Cytat: macius5991 w 31 Stycznia 2016, 19:14:41 ---Z logicznym i ładnym tworzeniem otoczenia (wstawianie budynków przede wszystkim) mam duże problemy, po prostu nie mam pomysłu jak to wszystko ładnie poukładać, w szczególności bloki. W zamiarze miały być one daleko od torów, żeby imitować gęstą zabudowę miejską, ale słabo im to wychodzi

--- Koniec cytatu ---
Potrzeba HQ modeli budynków z wymodelowanymi balkonami itp., aby można było ich używać w bliskim sąsiedztwie torowiska - jeżeli chcemy mieć gęstą zabudowę miejską to chcąc-nie chcąc tory muszą przebiegać przez centrum miasta, a co za tym idzie musi być kilka budynków dobrej jakości, a dalej już mogą być LQ sprawiając wrażenie osiedli itd.. Dobrym wyjściem jest budować mniej-więcej równolegle budynki, tworzyć boxa który ma imitować chodnik i między nimi obiekty typu road - chyba, że można kłaść drogę wraz z przyległym chodnikiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod