Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
ST44-003:
Teraz tylko zadbać o modele pojazdów straży pożarnej ;)
Efekt wizualny jak dla mnie super. :)
Pablo:
Fajnie to wygląda. Jeszcze do tych dymów i ogni przydałby się jakiś parowóz z dymem i parą w różnych miejscach i żarem
spadającym z pod paleniska w ciemnej nocnej scenerii. Sorry ale rozmarzyłem się trochę:)
queuedEU:
A tak bedzie wygladal mniej wiecej (bo jeszcze moze ulec zmianie kolejnosc parametrow) wpis od kolejnego systemu efektow czasteczkowych.
particleem 122 50 1.2 3.9 0.5 true 10.0 0.1 310.0 0.1 0.0 0.0 1.0 0.0 0.0 1.0 0.5 0.0 0.7 0.7 1.0 1.0 0.3 0.0 1.0 1.0 0.0 0.0 0.0 1.0 0.0 0.1 0.2 0.2 0.3 0.5 0.62 0.1 0.2 0.0 1.0 0.0 0.08 0.9 0.08 true -0.82 0.82 1 particle1.tga end
opis parametrow:
int initialnum,
int createpersec,
float mindieage,
float maxdieage,
float creationvar,
bool recreateondie,
vector3 empos,
vector3 emarea,
color4 borncolor1,
color4 borncolor2,
color4 diecolor1,
color4 diecolor2,
color4 alpha,
vector3 accdir,
float accmin,
float accmax,
float ssizemin,
float ssizemax,
float esizemin,
float esizemax,
float minemspd,
float maxemspd,
vector3 emdir,
vector3 emdeviation,
bool particleleavesys,
float spinspdmin,
float spinspdmax,
int billboardtype,
char *texture
ST44-003:
@Q a od czego zależy, żeby śnieg był deszczem? Bo według tego co ostatnio dokonałeś w tej materii, wygląda, że wystarczy tylko zmienić "teksture" i ew. parametry lepkości i jest deszcz :)
queuedEU:
Fizyka sniegu niby moglaby sie nadawac na deszcz, gdyby zmienic szybkosc padainia. Nie wiem czy czasem nie bedzie trzeba dedykowanej fizyki zmontowac. Zobaczyy się - dam jakies przyklady w kolejnym wydaniu i sami ocenicie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej