Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (192/205) > >>

queuedEU:
W tej serii do pokazaina bylo oswietleine przeszkodowe kominow, beczki z ogniem w dzien miales strone i dwie wczesinej. Jezeli wrzucam screeny w takiej a nie innej postaci, to nie po to aby komus zrobic na zlosc, nie z jakiegos radomowego powodu. Wystarczy pomyslec.
Jescze moze zacznijcie narzucac jak powinny wygladac scenerie ktore daje w paczce do testowania. Przypuszczam ze jesli w nastepnej bedzie wlasine ta sceneriia z noca to bedzie lecial inezly hejt, podczas gdy ja wlasnie bede oczekiwal testowania pewnych ostatnio dodanych spraw w nocy a nie W DZIEN.Tyle. Czy to juz jest jasne?

tmj:

--- Cytat: queuedEU w 13 Marca 2016, 11:33:14 ---No ale wlasnie, wiekszosc exampli ktore mam bazuje na bibliotekach opengl, ktore nie sa dostepne dla borlandowskiego srodowiska, a nawet jesli sa to w starszych wersjach gdzie brakuje niektorych funkcji.

--- Koniec cytatu ---
Biblioteki sa z reguly tylko wrapperem do tworzenia/obslugi okien, ladowania danych itp, wiec nie sa tak naprawde konieczne. Chyba duzo wiekszy problem to brak obslugi shaderow w kodzie EU. Gdyby byla to kupe rzeczy moglbys zrobic w 10 minut metoda google/skopiuj/wklej. A tak to trzeba sie bawic w szukanie kodu sprzed 10+ lat. Tutaj jest cos co moze dzialac: http://www.paulsprojects.net/opengl/shadowmap/shadowmap.html (z naciskiem na 'moze')

queuedEU:
Shadery juz mialem w maszynie 2 lata temu, a w zeszlym roku bylo zrobione rysowanie stozka swiatla i renderowanie sceny w odcieniach szarosci. Problem polega na tym, ze rozne biblioteki maja rozne funkcje od obslugi shaderow, wiec raz jest latwiej cos na zywca przepisac innym trudniej bo na przyklad hnaglowki z funkcjami sa z 64 bitowymi typami danych, ktorych BCB5 ine obsluguje. Wiecej zachodu z tym niz pozytku.

Hehe, teraz wlasnie patrze na linka... No dokladnie 30 minut temu po poscie ST44-003 znalazlem tego tutaka i powiem ze juz skompilowalem w borlandzie. Jest obiecujacy :). Co ciekawe on jakies tam headery od jakiejs biblioteki x11 ma podpiete i glx.h, ale wywalilem to i sie skompilowalo i dziala poprawnie. Jutro sie przyjrze moze sie uda cienie zrobic :-). Najlepsze jest to ze tutaj scena jest rysowana w 3 przejsciach... Juz widze trzykrotny spadek FPSu ;]...
  Dodano: 15 Marca 2016, 08:01:44 Cieni z tego exampla nie da sie zastosowac - w tym przypadku tekstura obiektu jest jego poprzedni render z dodana tekstura cienia w kolejnym przejsciu, co nadpisywaloby wlasciwa teksture obiektu. Ta metoda odpada ;/

EP08_015:

--- Kod: ---EU07.EXE 15.4.1171.474
Missed texture: textures\textures\none01.
Missed texture: textures\textures\none02.
Missed texture: textures\textures\none03.
Missed texture: textures\textures\none04.
Missed texture: textures\textures\none05.
Missed texture: textures\textures\none06.
Missed texture: textures\textures\none07.
Missed texture: textures\textures\UN.
Missed texture: textures\textures\none10.
Missed texture: textures\textures\none11.
Missed texture: textures\textures\UN01.
Missed texture: textures\textures\UN02.
Missed texture: textures\textures\UN03.
Missed texture: textures\textures\UN04.
Missed texture: textures\textures\UN05.
Missed texture: textures\textures\UN06.
Missed texture: textures\textures\UN07.
Missed texture: textures\textures\UN08.
Missed texture: textures\textures\UN09.
Missed texture: textures\1435mm\switches\undefined.
Missed texture: textures\1435mm\sleepers\none.
Missed texture: textures\ip\tracks\ps93-1.
Duplicated model: billboard
Duplicated model: billboard
Missed event: zwr02- in multiple keyctrl09
Missed event: zwr02+ in multiple keyctrl08
Missed event: zwr02+ in multiple keyctrl07
Missed event: zwr02+ in multiple keyctrl06
Missed event: zwr02+ in multiple keyctrl05
Missed event: zwr02+ in multiple keyctrl04
Missed event: zwr02+ in multiple keyctrl03
Missed event: zwr01- in multiple keyctrl02
Missed event: zwr01+ in multiple keyctrl01
Missed texture: textures\dynamic\pkp\303e_v1\nowhere.
--- Koniec kodu ---

Bledy z TD2.

queuedEU:
No i jest kolejny bardzo elastyczny silnik czasteczek ktory oferuje az 50 parametrow wplywajacych na efekt koncowy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod