Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (191/205) > >>

lukasn26:
No dobra, a które instalować? Pogubiłem się :P
Usunąłem paczki które instalowałem. Teraz jeszcze raz-co po kolei?

queuedEU:
Kazda paczka ktora nie jest patchem, zawiera zawsze wszystkie pliki niezbedne, natomiast patche tylko exe i ewentualnie inne wplywajace na poprawke. Wystarczy ze sciagniesz ostatnia cala i ewentualne patche po niej.

EU07-300216-1 ze strony 30 i -1p2 ze strony 32

SPRAWDZ 2 - 3 strony wstecz ...
wiadomosc 882 i 904 linki sa na czerwono czcionka 20 bodajze...

lukasn26:
Te trójkąciki to śnieg? :P I jeszcze jedno; ludzie na prawdę muszą tak wolno chodzić? :P

queuedEU:
Tak - lepsze trojkaty jak polygony bo mozna 2x wiecej platkow wygenerowac, a ze nie ma tekstury to tylko dlatego ze ja tak sobie ustawilem a jak Ty bedziesz chcial to juz mnie nie interesi - Bedziesz mial opcje - bedziesz sie bawil. Na te chwile sa juz 3 rodzaje reprezentacji sniegu - triangle, line i point. Najbardziej wydajne beda linie i pointy, ale nie bedzie widoczny do pewnej odleglosci od kamery (jescze nie wiem czemu). Wkrotce kolejny apdejt.

Benek:

--- Cytat: queuedEU w 13 Marca 2016, 09:59:28 ---Nie moja wina ze jest bezksiezycowa zimowa noc i w dodatku pada snieg ;p

--- Koniec cytatu ---
Chodziło mi na przykład o płonącą beczkę czy kolorową fontannę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod