Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
Jest wiele technik pozwalajacych na generowanie cieni na sceneriach. Sa takie, ktore wymagaja powaznych zmian w kodzie (pewnie bym sie pogubil przy skladaniu tego) i sa nowsze ktore bylyby latwiejsze do wdrozenia (np wykorzystujac shadery). No ale wlasnie, wiekszosc exampli ktore mam bazuje na bibliotekach opengl, ktore nie sa dostepne dla borlandowskiego srodowiska, a nawet jesli sa to w starszych wersjach gdzie brakuje niektorych funkcji. Tak wiec w obu przypadkach trzeba niezle sie na kombinowac, a na razie nie che marnowac czasu na przewracane kodu do gory nogami, nie majac gwarancji ze sie uda.
Dodano: 13 Marca 2016, 11:52:05 No sa tez techniki, ktore generuja cien elementow na teksturze alpha. Znajde chwile, przejrze zasoby tutoriali i powybieram wszystko co sie cieni tyczy, wrzuce na serwer se posciagasz poogladasz demka.
http://gamedev.stackexchange.com/questions/5038/shadow-mapping-and-transparent-quads
lukasn26:
Jest jakaś instrukcja jak to instalować czy coś, bo ja po instalacji paczek mam od 1 do 2 FPS? I z której paczki uruchamiać? Wszystko jest takie popierniczone...
queuedEU:
No po ostatniej calosciowej miales jescze dwa patche, czytaj dokladniej. Pierwsza wersja ze sniegiem i dymem (na tym spadl fps do 2?) byla nie zoptymalizowana, pozniej doszly patche poprawiajace wydajnosc.
lukasn26:
Ale jakie patche? tego jest za dużo, poza tym jest w pierwszym poście? Bo chyba nie. Po instalacji ostatniej paczki nie było ani śniegu, ani dymu, ani nic. Nie było też tekstur podkładów.
queuedEU:
W pierwszym nie zawsze pamietam dac :). jest kilka stron wstecz.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej