Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (38/205) > >>

queuedEU:
Cos tam w kodzie widzialem odnosnie animacji roznych typow drzwi, @Ra tego nie dokonczyl?

Sawi:
No jak widać nie i ten temat powraca co jakiś czas niczym bumerang.

queuedEU:
Chodzi o takie jak na przyklad w push-pullach? Jesli tak to nie powinienem miec z tym problemu.Na skladane jak w ikarusie czy 105N to mam za maly mozg.

Sawi:
Tak. Tutaj masz oba zgłoszenia http://eu07.pl/forum/index.php?issue=93.com277#com277, http://eu07.pl/forum/index.php?issue=218.0

Stele:
W exe yB są działające drzwi odskokowo-przesuwne. Jakbyś chciał to implementować niezależnie, to odezwij się po wpisy by była zgodność fiz/mmd.
Składanych nie dałoby się zrobić na harmonijkowych? Jeden potomny z pivotem w miejscu przytwierdzenia ramienia.

Przykład z 16Xa:

--- Kod: ---Doors: OpenCtrl=DriverCtrl CloseCtrl=DriverCtrl OpenSpeed=0.5 CloseSpeed=0.20 DoorMaxShiftL=0.9 DoorMaxShiftR=0.9 DoorOpenMethod=Plug DoorClosureWarning=yes DoorBlocked=Yes DoorMaxShiftPlug=0.043
--- Koniec kodu ---
Czyli typ animacji "Plug" i dodatkowy parametr "DoorMaxShiftPlug". Dokonywana jest translacja o tą wartość po osi X+ a potem translacja po Z+ o "DoorMaxShift". Obie z tą samą prędkością.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod