Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
Cos tam w kodzie widzialem odnosnie animacji roznych typow drzwi, @Ra tego nie dokonczyl?
Sawi:
No jak widać nie i ten temat powraca co jakiś czas niczym bumerang.
queuedEU:
Chodzi o takie jak na przyklad w push-pullach? Jesli tak to nie powinienem miec z tym problemu.Na skladane jak w ikarusie czy 105N to mam za maly mozg.
Sawi:
Tak. Tutaj masz oba zgłoszenia http://eu07.pl/forum/index.php?issue=93.com277#com277, http://eu07.pl/forum/index.php?issue=218.0
Stele:
W exe yB są działające drzwi odskokowo-przesuwne. Jakbyś chciał to implementować niezależnie, to odezwij się po wpisy by była zgodność fiz/mmd.
Składanych nie dałoby się zrobić na harmonijkowych? Jeden potomny z pivotem w miejscu przytwierdzenia ramienia.
Przykład z 16Xa:
--- Kod: ---Doors: OpenCtrl=DriverCtrl CloseCtrl=DriverCtrl OpenSpeed=0.5 CloseSpeed=0.20 DoorMaxShiftL=0.9 DoorMaxShiftR=0.9 DoorOpenMethod=Plug DoorClosureWarning=yes DoorBlocked=Yes DoorMaxShiftPlug=0.043
--- Koniec kodu ---
Czyli typ animacji "Plug" i dodatkowy parametr "DoorMaxShiftPlug". Dokonywana jest translacja o tą wartość po osi X+ a potem translacja po Z+ o "DoorMaxShift". Obie z tą samą prędkością.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej