Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (37/205) > >>

Kacper9:
PrntScrn działa, ale jakby symulator nie łapie wszystkich jego kliknięć (jest przycinka, ale screen się nie zapisuje), ale to może może wina klawiatury.
Do tego jest błąd przy nastawniku: Nastwnik jazdy przeskakuje, ale lokomotywa zdaje się nie reagować i ponownie olbrzymia losowość tego przypadku.

queuedEU:
To z nastawnikiem sie dzieje tylko wtedy gdy przynajmniej raz uzyles PrntScr?

Kacper9:
Nie. Jak doświadczę tego zjawiska to zrobię Scrn i wrzucę z logiem ;)

queuedEU:
Otoz tak...
Więc...
Przejdzmy do rzeczy zatem...
Co ja chcialem powiedziec? ;)...

Chcialem powiedziec Wam ze gdy juz mam prawie napisana cala obsluge wsiadania pasazerow do przypisanych im pociagow i wysiadania do przypisanej stacji, wkoncu znalazlem czas na streszczenie dwoch koncepcji opisujacych to zjawisko. Dotychczas problem ten probowano rozwiazywac roznymi dziwnymi metodami - takimi jak ukrywanie losowej liczby modeli 'posers' za pomoca ewentow, co nie jest jednak
elegancka metoda rozwiazania go. Elegancki sposob powinien przedewszystkim opierac sie na kategoryzacji modeli na poziomie wpisow inc.
Latwiej jest zrobic silnik obslugujacy wsiadanie/wysiadanie ludzi znajac typ modelu niz pisac dziesiatki ewentow dla roznych stacji na trasie.

Koncepcja 1.
Gdy juz mamy wpisy include pokateryzowane (ludziki sa typu POSERS), podczas wczytywania obiekt klasy TModel3d dostaje do przechowywania informacje o kategorii modelu, a w przypadku modeli pasazerow powinny jescze miec podane informacje o numerze pociagu do ktorego ma wsiasc i miejscu docelowym. Gdy juz dysponujemy takimi danymi, w odpowiednim miejscu kodu (najbardziej optymalnym do tego) powinna nastapic komparacja modelu typu POSERS z pojazdami stojacymi przy peronie. Kazdy pojazd klasy TDynamic posiada numer pociagu do jakiego nalezy. Komparacja modelu pasazera z pojazdem polega na zgodnosci numeru pociagu pasazera z numerem pociagu pojazdu - jezeli te numery sa identyczne, powinno wtedy nastapic wyszukanie pozycji najblizszych POSEROWI drzwi pojazdu. Teraz majac juz bezwzgledne pozycje pasazera i drzwi wagonu powinno nastapic utworzenie wektora po ktorym pasazer dojdze do drzwi. Po podejsciu do drzwi wagonu elegancko byloby zrobic plynne ukrywanie modelu pasazera.

Koncepcja2.
zapomnialem :<

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Standardowo na koniec dnia test 'czyjesczedzialania'. http://eu07.es/EXETEST/EU07-030116-1.rar

Dochodzi nowy katalog w ktorym beda pliki opisujace stacje na sceneriach (do wykorzystania w przyszlosci). Jutro juz powinienem dac
scenerie na ktorej bedzie mozna zobaczyc jak to dziala i ewentualnie bedziemy mogli rozpoczac dyskusje o mozliwosciach wykorzystania tych danych.

Sawi:
Jak już jesteśmy przy pasażerach warto pomyśleć o porządnej animacji drzwi odskokowo-przesuwnych.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod