Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
Skoncze pasazerow to zobacze co tam sie da zrobic, a na ten czas mija 10 dni kodzenia (jej jak ten czas leci), wiec wypadaloby podsumowac ile np FPSu ubylo bo nawet nie patrze na to (lol) ;d
Mariusz1970:
Ojej, az strach cokolwiek pokazac. Ze rozwiazanie moje bylo jakie bylo, to mozliwosci exe sa jakie sa (do tej pory). Robisz nowa funkcjonalnosc exe, fajnie. Tylko jak czytam, to tez bedzie odmiana duchow (stopniowa metamorfoza) albo teleportacja - szczyt elegancji.
Dodano: 04 Stycznia 2016, 06:59:12 No i chyba setki eventow zamieniamy na setki jakis tam przypisan.
Reasumujac, fajnie, ze sie tym zajales, jednak jesli chodzi i prostote uzywania i ogolna ocene, to raczej nie zachwalaj sam siebie przed zachodem Slonca, tylko zrob a inni zweryfikuja twoj optymizm.
queuedEU:
No przec praktycznie wszedzie jest w ten sposob robione ;)
bohunIC:
Przepraszam jesli pytanie jest nie na miejscu, czy EXE obsluguje normal mapping i spot light?
Mariusz1970:
No i jesli dbasz o elegancje, taki jak Ty to nazywasz 'ficzer' w ficzerze, aby pasazerowie pojawiali sie na peronie w stosownym czasie. Bywaja misje, ze z A do B jedziemy towarem, a z B do A pasazerem. Nie byloby to humanitarne, aby pasazerowie marzli na pernonie od momentu zaczecia misji. W tych prostych moich eventach, mozna to uzyskac. Jednak mysle, ze jestes zapobiegawczy i juz masz to rozkminione :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej