Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (26/205) > >>

Stele:
Będą zawsze przed sceną 3d? Teraz jak coś jest blisko kamery, potrafi przesłonić napisy. Brak polskich znaków diakrytycznych to poważny krok w tył. Trochę roboty było z polskimi znakami w elementach scenerii powiązanych z rozkładami jazdy i ucinaniu ogonków do nazw plików powiązanych z rozkładami.

queuedEU:
Z czasem cos wymysle w tej kwestii :)

firleju:
W tej chwili to jest płaszczyzna ustawiona w stałej pozycji od wektora kamery na której wyświetlane są napisy. Dlatego "przesuwa się" przy zmianie POV.

queuedEU:
Kolejne poprawki majace na celu rozwiazanie problemu z podgladem modelu poprzez dwuklik na jego pliku.

Pamietajcie ze nalezy pierw odpalic bezposrednio exe coby wygenerowalo nowe pliki .reg i dodac je do rejestru pozniej juz mozna odpalac modele dwuklikiem z roznych lokalizacji. Ponadto od tej wersji  w config.txt jest parametr trwiresize , ktory zmienia grubosc przewodu jezdnego sieci trakcyjnej. Aby zmianny byly widoczne musi byc wyzszy od 1.50.
Bedziecie teraz testowac podglad modeli uruchamiajac pliki e3d z roznych lokalizacji. Nie zapomnijcie dodac do rejestru zaktualizowanych plikow .reg!
http://eu07.es/EXETEST/EU07-301215-1.rar

Stele:
Grubość druta jest od początku symka we wpisie node traction zdefiniowana. Nie możesz poprawić parsowania/rysowania by była używana?
Tym razem coś nie teges z generowaniem tempa przy odpalaniu e3d z innej paczki. http://eu07.es/serwerdomu/268605473/log-301215-183921.txt

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod