Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
Stele:
Będą zawsze przed sceną 3d? Teraz jak coś jest blisko kamery, potrafi przesłonić napisy. Brak polskich znaków diakrytycznych to poważny krok w tył. Trochę roboty było z polskimi znakami w elementach scenerii powiązanych z rozkładami jazdy i ucinaniu ogonków do nazw plików powiązanych z rozkładami.
queuedEU:
Z czasem cos wymysle w tej kwestii :)
firleju:
W tej chwili to jest płaszczyzna ustawiona w stałej pozycji od wektora kamery na której wyświetlane są napisy. Dlatego "przesuwa się" przy zmianie POV.
queuedEU:
Kolejne poprawki majace na celu rozwiazanie problemu z podgladem modelu poprzez dwuklik na jego pliku.
Pamietajcie ze nalezy pierw odpalic bezposrednio exe coby wygenerowalo nowe pliki .reg i dodac je do rejestru pozniej juz mozna odpalac modele dwuklikiem z roznych lokalizacji. Ponadto od tej wersji w config.txt jest parametr trwiresize , ktory zmienia grubosc przewodu jezdnego sieci trakcyjnej. Aby zmianny byly widoczne musi byc wyzszy od 1.50.
Bedziecie teraz testowac podglad modeli uruchamiajac pliki e3d z roznych lokalizacji. Nie zapomnijcie dodac do rejestru zaktualizowanych plikow .reg!
http://eu07.es/EXETEST/EU07-301215-1.rar
Stele:
Grubość druta jest od początku symka we wpisie node traction zdefiniowana. Nie możesz poprawić parsowania/rysowania by była używana?
Tym razem coś nie teges z generowaniem tempa przy odpalaniu e3d z innej paczki. http://eu07.es/serwerdomu/268605473/log-301215-183921.txt
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej