Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
Cesky Kretek:
--- Cytat: Stele w 30 Grudnia 2015, 00:26:15 ---Domyślne filtrowanie tekstury można zmienić z eu07.ini. Cesky, które zdjęcie jest przed a które po? Bo na prawym niebo mi zepsuło. :(
--- Koniec cytatu ---
To po prawej jest na domyślnych ustawieniach (pod kontrolą aplikacji), a po lewej ma wymuszone wygładzanie krawędzi itp. z ustawień NVidii.
Stele:
--- Cytat: queuedEU w 30 Grudnia 2015, 01:03:45 ---ile znakow obcielo? A dobra widze :D, ale lepiej jak dasz caly log.
--- Koniec cytatu ---
Po co robiłeś autowysyłanie na serwer w takim razie? :D
bohunIC:
Q - jeszcze mala sugestia odnosnie EXE, mianowicie swego czasu yB w swoim EXE znacznie pogrubil drut trakcyjny, dzisiaj wyglada to jak bysmy jechali pod nitce a nie drucie. Jesli masz chwile na zmiane tego parametru to bede zobowiazany.
Stele:
Ogólnie node line ma parametr grubości, który nie działa od początku mojej przygody z symkiem.
queuedEU:
--- Cytat: PMT w 30 Grudnia 2015, 11:04:06 ---Zauważyłem, że przy pomniejszaniu i powiększaniu przesuwają się napisy zegara, rozkładu i informacji o pojeździe.
--- Koniec cytatu ---
Zgadza sie PMT - to akurat jest u wszystkich, tak dziala ta standardowa funkcja ustawiajaca pozycje tekstu glRasterPos2f() w polaczeniu
z gluPerspective(). Ale juz wkrotce rowniez podczas symulacji bedzie wymieniony system wypisywania informacji w trybie 2d.
Napisy zawsze beda tam gdzie maja byc, nie bedzie z tym problemow na roznych kartach (ponoc na ATI byly), ale nie bedzie obslugi polskich znakow diakrytycznych.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej