Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe

<< < (24/205) > >>

queuedEU:
Stestujcie mi ten podglad modeli, bo @matek123 zglaszal mi problemy a ja nie mam. Testujecie oodpalanie z roznych lokalizacji :)

Stele:
Wrzuciłem jakieś e3d do paczki repowskiej

--- Kod: ---D:\pctga\models\miejskie
--- Koniec kodu ---

--- Kod: ---Missed file: e/bank_bph_leszno.t3d
--- Koniec kodu ---

queuedEU:
ile znakow obcielo? A dobra widze :D, ale lepiej jak dasz caly log.

bohunIC:
Faktycznie jesli postawiomy # przed texture to nie bedzie sie ona rozmywac. Tak pogrzebalem w panelu Nvidia i po kilku korektach mam dosyc ladnie wygladzone i rozmyte textury, ale do pelni szczesci potrzebujemy sie zajac cieniami zeby nabrac realnosci.

U mnie podglady dzialaja, wszystko pyrka jak nigdy :)

PMT:
Zauważyłem, że przy pomniejszaniu i powiększaniu przesuwają się napisy zegara, rozkładu i informacji o pojeździe.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod