Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
queuedEU:
Stestujcie mi ten podglad modeli, bo @matek123 zglaszal mi problemy a ja nie mam. Testujecie oodpalanie z roznych lokalizacji :)
Stele:
Wrzuciłem jakieś e3d do paczki repowskiej
--- Kod: ---D:\pctga\models\miejskie
--- Koniec kodu ---
--- Kod: ---Missed file: e/bank_bph_leszno.t3d
--- Koniec kodu ---
queuedEU:
ile znakow obcielo? A dobra widze :D, ale lepiej jak dasz caly log.
bohunIC:
Faktycznie jesli postawiomy # przed texture to nie bedzie sie ona rozmywac. Tak pogrzebalem w panelu Nvidia i po kilku korektach mam dosyc ladnie wygladzone i rozmyte textury, ale do pelni szczesci potrzebujemy sie zajac cieniami zeby nabrac realnosci.
U mnie podglady dzialaja, wszystko pyrka jak nigdy :)
PMT:
Zauważyłem, że przy pomniejszaniu i powiększaniu przesuwają się napisy zegara, rozkładu i informacji o pojeździe.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej